נמאס לו

בכיר במפלגת לפיד פורש מהחיים הפוליטיים

תמונה – פייסבוק

בכיר במפלגת 'יש עתיד' של ראש האופוזיציה יאיר לפיד, שר התיירות לשעבר, ח"כ יואל רזבוזוב, הודיע בהפתעה על פרישה מהחיים הפוליטיים, "החלטתי לקחת פסק זמן מהחיים הציבוריים"

יואל רזבוזוב פייסבוק

בהודעה שפרסם כתב רזבוזוב, "אחרי 15 שנה כשליח ציבור, בהן שימשתי כשר התיירות בממשלת ישראל, כחבר כנסת וכיו"ר ועדת הקליטה והעלייה, ולפני כן כחבר מועצת העיר נתניה, החלטתי לקחת פסק זמן מהחיים הציבוריים, ובסוף החודש אתפטר מהכנסת".

עוד כתב, "מפלגת יש עתיד הייתה ותישאר עבורי בית ומשפחה. מפלגת שלטון אמיתית שצריכה להוביל את מדינת ישראל. חבריי מסיעת יש עתיד, פעילי השטח של המפלגה והאנשים המופלאים שמרכיבים את המפלגה הזאת, ימשיכו להוביל את המדינה לטובת אזרחי ישראל".

לסיום כתב רזבוזוב, "ברצוני להודות לאישתי ובנותיי על שתמיד נתנו לי גב, ולהוריי שהעניקו לי את החינוך והערכים. וכמובן להודות לראש הממשלה לשעבר, ראש האופוזיציה, יאיר לפיד על שנתן לי את ההזדמנות, התמיכה, הליווי, העצה הטובה, החברות ואת הדרך לעבוד לטובת מדינת ישראל ולטובת אזרחי ישראל".

3 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.