הסתה

כמו היטלר? זהבה גלאון פרסמה תמונה נגד בן גביר ומחקה

תמונה – מפלגת מרצ

יומיים לפני יום השואה הבינלאומי: שר התרבות מיקי זוהר תוקף את יו"ר מרצ לשעבר זהבה גלאון שפרסמה תמונה של השר לביטחון לאומי מניף יד תחת הכותרת, "הייל כהנא".

בציוץ שפרסם כתב שר התרבות זוהר, "זו לא פחות מהסתה חמורה וגזענות טהורה. זהבה, תעשי טובה לכולנו ותמחקי את החרפה הזו." פעיל הימין ברוך מרזל הגיב, "עוד מכחישת שואה גדולי האנטישמיים שונאי ישראל חוגגים עליך".

השר לביטחון לאומי בן גביר הגיב, "בת להורים ניצולי שואה, מוזילה ודוקרת את ששת מיליוני הקדושים. זהבה, מה אמא ואבא היו אומרים על זה?". לאחר מספר דקות מחקה גלאון את הציוץ וכתבה, "מחקתי את הציוץ. עדיין מחכה שהגזענות תימחק מהכנסת".

ח"כ מיכל קוטלר הגיבה, "בשבוע בו מצויין יום השואה הבינלאומי, כשהאנטישמיות משתוללת ברחבי העולם…בעיקר מעיד על ניתוק ואובדן דרך."

העיתונאי יהודה שלזינגר תקף, "ואז מגיע נובמבר והאנשים האלה מדברים על "שיח אלים", "הסתה", "אווירה ציבורית", "לא למדנו כלום". צבועים."

4 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.