כך זה נראה

בשידור חי: ערוץ 14 הוחשך בראיון עם נתניהו

תמונה – צילום מסך ערוץ 14

חשד לחבלה מכוונת: במהלך ראיון מיוחד של ראש הממשלה נתניהו לתוכנית 'הפטריוטים' בהגשת ינון מגל בערוץ 14, הוחשך המסך למשך דקה ארוכה. הוגשה תלונה למשטרה.

לאחר תיקון התקלה אמר מגל לצופים, "אני רק רוצה להבהיר, אני לא יודע אם כל הצופים שלנו, לפחות חלקם, לא ראו אותנו למשך זמן קצר וזה ככל הנראה נעשה בשל חבלה בשידור. פשוט לפיד לא הצליח לסגור את הערוץ, אז יש כאלה שמנסים לעשות את זה בצורה טכנית".

לאחר השידור נמסר מערוץ 14: "במהלך ראיון עם רה״מ נתניהו בתכנית הפטריוטים הערב, התרחשה תקלה חשודה ולא אופיינית אשר שיבשה את הפצת השידור למשך כדקה. מתחקיר ראשוני של מומחים בתחום, עולה חשש כי מדובר בתקלה בזדון שבוצעה על ידי גורם שהשיג גישה למערך ההפצה. הנהלת הערוץ תמשיך לתחקר את האירוע החמור, כדי להגיע לגורמים שעומדים מאחורי החבלה. תלונה תוגש למשטרת ישראל מחר בבוקר. הניסיונות לסתימת פיות באלימות כנגד כתבי הערוץ, בהפגנות כנגד הערוץ וכעת גם בחשד לחבלה בשידור רק יגדילו את נתוני הצפייה בערוץ".

3 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.