התביעה בדרך

נחשפו תמונות חדשות של אהוד ברק יוצא מבית המיליארדר הפדופיל אפשטיין

תמונה – ישראל דמוקרטית
אתר 'הדיילי מייל' הבריטי חושף תמונות חדשות ומביכות של יו"ר 'ישראל דמוקרטית' אהוד ברק כשהוא מסתיר את פניו בצאתו ממקום מגוריו של הפדופיל המיליארדר ג'פרי אפשטיין בשנת 2016, באותו יום גם תועדו בחורות צעירות יוצאות מהמקום. ברק בתגובה: "מציע לאנשי ״דיילי מייל״, ולכל מי ששיתף איתם פעולה, להכין את כרטיס האשראי. תביעת הדיבה בדרך".

אהוד ברק בתגובה ראשונה על התמונות החדשות שנחשפו באתר הבריטי הדיילי מייל בהן הוא נראה יוצא מדירתו של המיליארדר הפדופיל ג'פרי אפשטיין, אותה דירה ממנה יצאו מספר צעירות שתועדות אף הן בתמונות של הדיילי מייל. ברק אמר: "אני דוחה בשאט נפש את הרמיזות המתועבות של העיתון. אכן הייתי בביתו, מעולם לא לקחתי חלק בשום מסיבה/מפגש מהסוג הנרמז. מציע לאנשי ״דיילי מייל״, ולכל מי ששיתף איתם פעולה, להכין את כרטיס האשראי. תביעת הדיבה בדרך".

ממטה ׳ישראל דמוקרטית׳ נמסר: "יו"ר 'ישראל דמוקרטית', אהוד ברק, איננו מתכוון להמשיך לעסוק בספינים שכל תכליתם להסיח את הדעת מהתנהגות פלילית לכאורה של ראש ממשלה מכהן, שקיבל 4.2 מיליון דולר וסכומים נוספים מאיש עסקים אמריקאי, שהוא בן דודו, וכן מעבריינים מורשעים באירופה. ברק דוחה בשאט נפש את הרמזים המתועבים המופיעים בכתבה. אין לידיעות המופיעות בכתבה ולנרמז בהן שום שחר. הן מהוות שקר מוחלט. מלבד העובדה שברק מודה שבינואר בניו יורק קר מאוד. הדיילי מייל פרסם כבר בעבר מספר כתבות שקריות מסוג זה, הן לגבי ברק והן לגבי אנשים נוספים. עיתונאים אחרים, שעסקו בפרסומים אלה, לא מצאו שום ראיות לשקרים הללו. ברק יפעל מיידית באמצעות עורכי דינו כדי להגיש תביעת דיבה כנגד הדיילי מייל. כל עיסוקו של אהוד ברק בימים אלה הוא בגיבוש המחנה הדמוקרטי לכוח אחד מאוחד, שיפעל כדי להחזיר את ישראל למסלול ולשמור על היותה מדינה יהודית, ציונית ודמוקרטית למען אזרחיה ובשירותם", נמסר ממטה ישראל דמוקרטית בראשות אהוד ברק".

התמונות שנחשפו

צילום מסך אתר "הדיילי מייל"
צילום מסך אתר "הדיילי מייל"
הצעירות שיצאו, מתוך הדיילי מייל
הצעירות שיצאו, מתוך הדיילי מייל

בראיון שהעניק אמש אהוד ברק לאתר הדיילי ביסט בארה"ב, הוא הכחיש כי השתתף במסיבות עם המילארדר הפדופיל: "מעולם לא פגשתי את אפשטיין בנוכחות נשים צעירות" אמר ברק לאתר הדיילי ביסט. על התמונות שנחשפו הגיב ברק: "היה כל כך קר בחוץ שנאלצתי לחבוש כובע על הראש".

בין החוגגים את הפרסום גם בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו שחגג על חשיפת הדיילי מייל, הפיץ אותה בטוויטר וכתב "וואו".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
שיתוף "נחשפו תמונות חדשות של אהוד ברק יוצא מבית המיליארדר הפדופיל אפשטיין"
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.