תוצאות קשות

מביך: לפיד פרסם סקר ומחק בעקבות התוצאות

תמונה – חדשות באזזנט
יאיר לפיד צייץ סקר בטוויטר ובטלגרם בו הוא מבטיח כי במקום סמוטריץ' בקבינט, גבי אשכנזי יהיה בקבינט וצירף סקר להצבעת הגולשים "את מי תרצו בקבינט אשכנזי או סמוטריץ'?" שאל לפיד את גולשיו - כשעה לאחר מכן הסקר נמחק מטוויטר בעקבות התוצאות המביכות, ונשאר בטלגרם למרות התוצאות המדהימות. צפו

יו"ר למחצה של מפלגת 'כחול לבן' יאיר לפיד צייץ סקר בטוויטר ובטלגרם בו הוא מבטיח כי "במקום סמוטריץ' בקבינט, גבי אשכנזי יהיה בקבינט. במקום מירי רגב בקבינט, בוגי יעלון בקבינט. רפי פרץ וטיפולי ההמרה שלו יעופו לנו מהחיים! במקום שנתניהו יגיע לבית המשפט, בני גנץ יגיע לבית הלבן", כתב לפיד

לאחר מכן פרסם יאיר לפיד סקר להצבעת הגולשים ובו שאל: "את מי תרצו בקבינט אשכנזי או סמוטריץ'?" שאל לפיד את גולשיו – כשעה לאחר מכן מחק לפיד את התוצאות בעקבות התוצאות המביכות.

הסקר שלפיד לא רוצה שתראו
הסקר שלפיד לא רוצה שתראו
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.