סיור בחירות

לפיד קורא לשקד ובנט לא לחבור לכהניסטים

תמונה – אלעד מלכה
על רקע הדיווחים על חיבורים במפלגות הימין בראשות שקד: יאיר לפיד קורא לאיילת שקד ונפתלי בנט לא לחבור למפלגת עוצמה יהודית "אלה האנשים שנתניהו מנסה להכניס כדי שהם יוציאו אותו מהכלא" - צפו

בחירות סיבוב שני: במהלך סיור בחירות בירושלים קרא יאיר לפיד לאיילת שקד לא לחבור לעוצמה יהודית כדי לא לסייע לנתניהו

"אני קורא לחבריי נפתלי בנט ואיילת שקד לא לחבור לאנשים האלה. שמה הטוב של הציונות הדתית, שמה הנהדר של הציונות הדתית לא צריך להיות מוכתם על ידי הכהניסטים."

הצביעו בסקר שלנו

עוד הוסיף לפיד : "המקום בזה הוא הזדמנות להזיכר על מה חרבה ירושלים. בגלל קנאות. זו מערכת הבחירות השנייה ברציפות שבה נתניהו מנסה להכניס את הכהניסטים לכנסת. את בן גביר שיש לו בסלון תלויה תמונה של ברוך גולדשטיין, בנאדם שהרג 29 בני אדם חפים מפשע לא חמושים בזמן שהם התפללו. אלו האנשים שנתניהו מנסה להכניס לכנסת ישראל ולממשלת ישראל כדי שהם יוציאו אותו מהכלא. את זה אנחנו באנו למנוע.

לפיד המשיך והחמיא לציונות הדתית: אני קורא מפה גם לחבריי נפתלי בנט ואיילת שקד לא לחבור לאנשים האלה. שמה הטוב של הציונות הדתית, שמה הנהדר של הציונות הדתית לא צריך להיות מוכתם על ידי הכהניסטים. הציונות הדתית היא רועי קליין ז"ל ולא ברוך גולדשטיין שייזכר לדיראון עולם".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.