"לכלכתם"

חיים הכט נגד רון קובי: "הוא מלבה שנאה ומסית איש באחיו"

תמונה – (רדיו 'קול רגע')
העיתונאי הוותיק חיים הכט יוצא במתקפה נגד החלטת בג"ץ שתאפשר לראש עיירית טבריה רון קובי להמשיך בתפקידו, למרות שנכשל בהעברת התקציב ומועצת העיר התפזרה "אני מלווה את העיר טבריה 41 שנים הן כתושב ובעיקר כעיתונאי. מעולם לא הייתה בעיר בעיה של חילונים מול דתיים." - צפו

העיתונאי חיים הכט הגיב על החלטת בג"ץ ברדיו 'קול רגע' ותקף בעדינות: "כבוד נשיאת בית המשפט העליון השופטת חיות, כבוד השופטים מזוז ומלצר, מכיוון שאני מחויב בכבודכם אומר במילים מכובסות – לכלכתם.", זאת בעקבות התערבות בג"ץ בשימוע של ראש עיריית טבריה רון קובי שנכשל בהעברת תקציב העיריה במועצת העיר שהתפזרה.


באדיבות רדיו 'קול רגע'

לטענת קובי בדיון שנערך אמש בבג"ץ, שר הפנים אשם בכישלונו להעביר תקציב ומעורב אישית בפוליטיקה בעיר טבריה, ולפיכך אין לדרעי את הסמכות להזמין אותו לשימוע בתקופת ממשלת מעבר.

בדיון מתחו השופטים ביקורת דווקא על שר הפנים אריה דרעי ששותק ולא הגיב עד כה למתקפות התקשורתיות של קובי נגדו.

בסוף הדיון הציעו שופטי בג"ץ מתווה נוסף שייתן לר"ע קובי, הזדמנות נוספת להעביר תקציב לעיר וכך להימנע משימוע ופיטורין, ההצעה: למנות וועדה מעובדי מדינה במקום מועצת העיר שהתפזרה והתפטרה, ולדחות את השימוע לראש העיר עד לתאריך 3 באוקטובר.

המאמר המלא של העיתונאי חיים הכט :

"כבוד נשיאת בית המשפט העליון השופטת חיות, כבוד השופטים מזוז ומלצר, מכיוון שאני מחויב בכבודכם אומר במילים מכובסות – לכלכתם. – "הדברים שאמרתם בדיון בעניינו של ראש עיריית טבריה רון קובי הם הזויים. המסר שיצא מהדיון הוא שערורייתי ומסוכן מאין כמותו. אבל אני רוצה להוציא אתכם איכשהו בסדר לכן נאמר שבאתם לדיון לא מוכנים..

הכט ממשיך ותוקף: "רון קובי ראש עיר שמחויב בכבודו של השר הממונה עליו התגולל על שר הפנים אריה דרעי בקללות בוטות וחצופות כמעט כל יום במהלך החודשים האחרונים. השר דרעי גילה איפוק יוצא דופן ולא הגיב. קובי גידף גם את מנכ"ל משרד הפנים בשפת ביבים בוטה. המנכ"ל מרדכי כהן לא הגיב. קובי שהתנחל באולפני הטלוויזיה במקום לנהל את עירו לא הצליח להרכיב קואליציה וכשל בהעברת תקציב. על פי חוק המדינה, לא החוק של דרעי, הוא אמור להתייצב בפני וועדה של משרד הפנים לדיון בהדחתו."

חיים הכט נגד רון קובי (צילום רדיו 'קול רגע')
חיים הכט נגד רון קובי (צילום רדיו 'קול רגע')

"ואז קובי כששרץ בידו מתייצב בפניכם שופטי בג"צ וטוען: השר והמנכ"ל לא יכולים לנהל שימוע בענייני כי יש בינינו משהו אישי. אני קיללתי אותם ולכן הם בניגוד עניינים. ואתם אמרתם: צודק! זה בדיוק כמו שיבוא אדם להישפט בפניכם, ישליך לעברכם את נעלו ואז יטען, אתם לא יכולים לשפוט אותי כי יש בינינו עניין אישי. נעל. אז מי ידון בעניינו? הרמטכ"ל? מנכ"ל עמידר? מי? מדובר כבודכם בטיעון ילדותי ומעושה שקשה להבין הכיצד שופטים בישראל נותנים לו גיבוי. אם תלמיד בכיתה ו' היה מציג טיעון כזה למורתו היא הייתה שולחת אותו הביתה עם מכתב חריף להורים."

חוגג ניצחון (צילום: אושרה בריזלאי)
חוגג ניצחון (צילום: אושרה בריזלאי)

עוד כותב הכט: "כבודכם, הדברים שאמרתם בדיון בעניין חברי מועצת העיר מלמדים (מחילה) שאין לכם מושג כיצד מתנהלת דמוקרטיה מקומית. המסר המסוכן שיצא מהדיון אומר לכל חבר מועצה מקצה הארץ ועד קצה – אתה אבק. אתה חסר משמעות ואם לא תתיישר עם דעתו של ראש הרשות אזי נדיח אותך וראש הרשות יפעל כרצונו. כבודכם, חברי המועצה נבחרו על ידי הציבור בדיוק כמו ראש העירייה. בטבריה התייצבו 9 חברי מועצה אמיצים ומול לחצים ואיומים לא נתנו לראש העיר קובי להגיש תקציב מופקר שלא התנהל אודותיו שום דיון רציני. חברי המועצה שמרו על עשרות מיליוני שקלים של תקציבי מדינה ואתם בחוסר אחריות הסכמתם להדיח אותם והענקתם פרס לרון קובי."

"כבודכם, ראש העיר קובי התייצב בפניכם וכדרכו שיקר בלי למצמץ. כוחות האופל, טען, קמו כנגדו בטבריה. מה שקם כנגדו זו התנהלותו הביריונית והפוחזת. כבר בישיבת המועצה הראשונה קובי העלה את חברי המועצה על בימת אולם התיאטרון המקומי ושם השפיל וביזה אותם אל מול קהל מריע וצוהל. הוא לא חדל מדרכו זו במשך כל ימי כהונתו.

הכט מוסיף ותוקף גם את התקשורת שנותנת לו במת יתר באולפני החדשות: "אני מלווה את העיר טבריה 41 שנים הן כתושב ובעיקר כעיתונאי. מעולם לא הייתה בעיר בעיה של חילונים מול דתיים. בא רון קובי ומטעמים של פוליטיקה נמוכה ומסוכנת הצית אש זרה. הוא מלבה שנאה ומסית איש באחיו לא כדי לנהל את העיר אלא כדי לקדם פולחן אישיות מביך. העיתונות התמסרה לחלוטין לקרקס של קובי בטבריה ובראה מפלצת. למרבה המבוכה גם בית המשפט העליון נתן לכך גושפנקא".

כנסו לרסקין 12 על הבוקר, מדברים על הבג״ץ, מדברים על הנפילה של אריה דרעי בתקשורת…..

Posted by ‎רון קובי‎ on Monday, July 29, 2019

עוד כותב הכט ומסיים: "כבודכם, זה עדיין לא מאוחר. לדיון הראשון הגעתם לא מוכנים, עכשיו ראוי שתבדקו היטב מיהו רון קובי ומה באמת קורה בטבריה."

בתגובה לדברים של העיתונאי חיים הכט פרסם רון קובי תגובה חריפה בעמוד הפייסבוק שלו:

"אדון חיים הכט, האיש שקרא לרון קובי ״חולה נפש״ והאשים את רון בהצתת המכוניות והבניין של עצמו זוכרים? כן ממש לפני הבחירות ממשיך כבס מילים יפות. כואב לו לחיים הכט שהרדיו שלו צולל ברייטינג. כואב לו שאין פרסומות אז הוא ממשיך ללכלך. תראו לו לחיים מה אתם חושבים עליו." אובייקטיבי? האיש לא מפסיק לשקר וללכלך על רון קובי כבר אמרנו וסיפרנו.."

כנסו לערוץ 12 אצל עודד

Posted by ‎רון קובי‎ on Monday, July 29, 2019

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.