אחדות ובריאות

ליברמן מציג: 9 תנאים ודרישות מהממשלה הבאה

תמונה – פייסבוק אביגדור ליברמן
יו"ר ישראל ביתנו הציג 9 תנאים ודרישות בתמורה לכניסת מפלגתו לממשלה הבאה שתקום "המפלגה הראשונה, שתודיע שהיא תומכת בהקמת ממשלה לאומית רחבה, עליה נמליץ לנשיא המדינה. במידה ואף אחת מהמפלגות לא תתחייב על כך לא נמליץ על אף אחת לנשיא" - בחירות

שידור ישיר – כנס מרכז "ישראל ביתינו

כנס מרכז "ישראל ביתנו" והצגת רשימת המועמדים לכנסת

Posted by ‎Avigdor Liberman – אביגדור ליברמן‎ on Tuesday, July 30, 2019

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו אביגדור ליברמן הציג את רשימת המפלגה לכנסת בכנס בחירות של חברי המפלגה. במהלך נאומו הציג אביגדור ליברמן 9 תנאים בתמורה לכניסה לממשלה הבאה.

הדרישות של ליברמן מהממשלה הבאה

1. במהות אין שוני בין "הליכוד" לבין "כחול לבן", לכן המפלגה הראשונה, שתודיע שהיא תומכת בהקמת ממשלה לאומית רחבה, עליה נמליץ לנשיא המדינה. במידה ואף אחת מהמפלגות לא תתחייב על כך לא נמליץ על אף אחת לנשיא.

ח"כ ליברמן הדגיש בנאומו ש״ישראל ביתנו״ תשב אך ורק בממשלה לאומית רחבה הכוללת את "ישראל ביתנו", "הליכוד" ו"כחול לבן".

2. "ישראל ביתנו" תדרוש במו"מ הקואליציוני, בנוסף לתיקי הביטחון והקליטה, את משרדי הפנים והבריאות.

3. המועמד של "ישראל ביתנו" לתפקיד שר הבריאות הוא פרופ' ליאוניד אידלמן, כשר מקצועי שאינו מכהן כחבר כנסת.

4. "ישראל ביתנו" תדרוש רפורמה מקיפה בנושא קצבאות הילדים.

5. "ישראל ביתנו" תדרוש שכל סיוע למערכת החינוך החרדית תותנה בלימודי ליבה.

6. "ישראל ביתנו" תדרוש יישום דו"ח חיים צדוק ז"ל, קרי פירוק המועצות הדתיות והקמת מחלקות לשירותי דת בכל רשות מקומית, במקום המועצות.

7. "ישראל ביתנו" תדרוש שהקואליציה תתחייב לחוקק חוק "חובת הצבעה" בבחירות כלליות לכנסת ישראל, בדומה לחוק הקיים במדינות כמו אוסטרליה, בלגיה ולוקסמבורג, על מנת לעלות את אחוז ההצבעה ל-90%.

8. "ישראל ביתנו" תפעל להפעלת תחבורה ציבורית בשבת, נישואים אזרחיים וגיור על ידי רבני ערים כחלק מהדרישות בהסכמים הקואליציוניים. בנוסף נפעל לביטול חוק המרכולים.

9. ישראל ביתנו תדרוש להעלאות את הכנסת המינימום לקשישים ונכים.

התגובה של נתניהו לא איחרה לבוא מכנס בחירות לקהל הרוסי בפאב בראשון לציון, "ליברמן אמר אתמול בגלי צה"ל שהוא הולך להמליץ על בני גנץ. הוא רוצה את בני גנץ כראש ממשלה. אם מצביעים לליברמן מצביעים לממשלת שמאל: אהוד ברק כשר ביטחון, יאיר לפיד כשר חוץ. מי שרוצה להבטיח ממשלת ימין חייב להצביע רק ליכוד. ליכוד אחד גדול ימנע ממשלת שמאל!"

מי שרוצה להבטיח ממשלת ימין חייב להצביע רק ליכוד

ליברמן אמר אתמול בגלי צה"ל שהוא הולך להמליץ על בני גנץ. הוא רוצה את בני גנץ כראש ממשלה. אם מצביעים לליברמן מצביעים לממשלת שמאל: אהוד ברק כשר ביטחון, יאיר לפיד כשר חוץ. מי שרוצה להבטיח ממשלת ימין חייב להצביע רק ליכוד. ליכוד אחד גדול ימנע ממשלת שמאל!

Posted by ‎Benjamin Netanyahu – בנימין נתניהו‎ on Tuesday, July 30, 2019

מה דעתכם? שתפו

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.