השד העדתי

דרעי נגד לפיד: "אצלכם בבועה זה לא כחול לבן, זה לבן לבן"

תמונה – מתוך הסרטון
עימות מבוים? דרעי מגיב בחריפות לסרטון שיאיר לפיד פרסם בתגובה לסרטון "פוגעני" שפרסם אמש דרעי נגד לפיד, "יהיר. אנחנו לא מטומטמים. תתבייש, אתה גזען קטן" - צפו

"יהיר. אנחנו לא מטומטמים. תתבייש, אתה גזען קטן": יו"ר ש"ס אריה דרעי מפרסם סרטון תגובה ליאיר לפיד בו הוא מאשים אותו בגזענות "יאיר לפיד אתה באמת חושב שאנחנו מטומטמים?" – "אתה בורח להסתה שחוקה נגד החרדים, אבל זה לא מפתיע, כי אצלכם בבועה, זה לא כחול לבן זה לבן לבן, תקף דרעי את מפלגת כחול לבן

דרעי המשיך לתקוף והזמין את לפיד לעימות: "לא פלא שבסרטון שהעלת הבוקר הפכת את מוכר המכולת המזרחי למסכן חסר דעה עצמאית שמנסה לעקוץ לקוחות ממוצא מאוד מסוים" תקף דרעי והוסיף "מכיוון שאני רואה שיש לך בעיה קטנה בהבנת המציאות, צא מהטוויטר ובוא לעימות מולי בכל שעה שתבחר"

לא נמאס לכם לשלם מס ביבי?

לא נמאס לכם לשלם מס ביבי?

Posted by ‎Yair Lapid – יאיר לפיד‎ on Monday, July 29, 2019

אמש פרסם אריה דרעי את סרטון הבחירות עם הכותרת" מכיל קטעים פוגעניים"

בתגובה פרסם יאיר לפיד את הסרטון הזה "לשם שינוי אני ואריה דרעי מסכימים"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!