כמו צפו קוריאה?

התגובה של המחנה הדמוקרטי "בובות נתניהו"

תמונה – המחנה הדמוקרטי
מפלגת 'המחנה הדמוקרטי' הציבו הבוקר מיצג של 40 בובות בדמות נתניהו מול מצודת זאת בתל אביב, בתגובה על 40 החתימות שחברי הליכוד נאלצו לחתום, בו הם מתחייבים להמליץ לאחר הבחירות רק על נתניהו בכל מצב - צפו בתמונות
בובות נתניהו הבוקר במצודת זאב
בובות נתניהו הבוקר במצודת זאב

מפלגת 'המחנה הדמוקרטי' הציבו הבוקר מיצג בובות בדמות נתניהו מול מצודת זאת בתל אביב, זאת בתגובה על 40 חברי הכנסת מהליכוד שחתמו אמש על הצהרת התחייבות להמליץ לאחר הבחירות רק על נתניהו כמנהיג הליכוד.

אביגוד ליברמן הגיב למהלך החתמת החתימות "הבדיות, ההאשמות וההזיות של נתניהו מעידות יותר מכל על היסטריה, אי עמידה בלחצים ואובדן שליטה עצמית. ההחתמה המבזה של ח"כים מהליכוד על הצהרת נאמנות בנוסח צפון קוריאה, מצביעה על חוסר אמון מוחלט של נתניהו בחבריו למפלגה.", כתב ליברמן בדף הפייסבוק שלו.

עכשיו ברור שמי שלא מצביע ״מחל״ בראשות נתניהו – מצביע להפלת ממשלת הימין ולהקמת ממשלת שמאל בראשות לפיד וגנץ.

Posted by ‎Benjamin Netanyahu – בנימין נתניהו‎ on Sunday, August 4, 2019

מהלך החתמת של חברי הכנסת מהליכוד מגיע בתגובה לרמזים של ליברמן ולפיד בתקשורת, כי בכירים בליכוד מדברים איתם בשקט על אפשרות להציג לאחר הבחירות מעומד אחר מהליכוד לראשות הממשלה, אם נתניהו יתקשה להקים ממשלה, בכדי למנוע בחירות חוזרות.

הניסוח עליו חתמו בכירי הליכוד: "אנו החתומים מטה, המועמדים ברשימת הליכוד לכנסת ה-22, מדגישים כי לא נקבל שום תכתיב משום מפלגה אחרת. ללא תלות בתוצאות הבחירות, ראש הממשלה ויו״ר הליכוד בנימין נתניהו הוא המועמד היחיד של הליכוד לראשות הממשלה – ולא יהיה שום מועמד אחר".

ומי סירב? ח"כ דוד ביטן אומר בראיון לרשת ב': "נפרסם את שמות חברי הכנסת שלא הסכימו לחתום"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.