"נתניהו המלך"

יתנצל או יתפטר? נתניהו שוקל לפטר את סמוטריץ'

תמונה – סלפי בצלאל סמוטריץ'
ראש הממשלה בנימין נתניהו שוקל לפטר את שר התחבורה סמוטריץ' מהממשלה בעקבות המתקפה שצייץ נגדו אמש בטוויטר - סמוטריץ' בתגובה: "מתעלם מרעשי הרקע - אני עובד כרגיל, יש מדינה לנהל" - צפו

נתניהו המלך: יועץ ראש הממשלה יונתן אוריך צייץ בטוויטר ציטוט מהגמרא שם כתוב "מלך שמחל על כבודו, אין כבודו מחול". עוד כתב ברמז עבה לעבר שקד וסמוטריץ': "האחרון בימין שהשתלח בראש הממשלה נתניהו גמר מתחת לאחוז החסימה"

הציוץ של יועץ ראש הממשלה נתניהו
הציוץ של יועץ ראש הממשלה נתניהו

כזכור, תקף אמש שר התחבורה סמוטריץ' את רה"מ נתניהו, לאחר פסיקת בית המשפט בעפולה נגד קיום הופעה חרדית בהפרדה בין נשים לגברים, וכך כתב: "מערכת משפט מטומטמת. סליחה שלמרות מעמדי לא מוצא מילה מעודנת יותר. טמטום פרוגרסיבי פודמנטליסטי", תקף סמוטריץ' והוסיף: "ומאחר וחסידי משילות אנחנו לא נפתור עצמנו בלגלגל את האחריות על המשפטנים"

הצביעו בסקר

עוד תקף סמוטריץ': "ראש ממשלה חלש שמאה אחוז מהטרלול הזה מתרחש במשמרת שלו. אפס מנהיגות. אפס משילות. דינה זילבר היא ראש הממשלה האמיתי." "אני קורא לחבריי במפלגות הדתיות והחרדיות להודיע לראש הממשלה נתניהו, עוד היום כי יתנו את הכניסה לממשלתו העתידית בביצוע התיקונים הנדרשים בחוק ובהחלטות הממשלה בכדי להפסיק את הכפיה החילונית הזו ולאפשר לציבור הדתי לחיות על פי אמונתו."

בנו של ראש הממשלה הפעיל מאוד ברשתות החברתיות , הגיב לציוץ של סמוטריץ' בשאלה: "המממ מי הייתה שרת המשפטים ב4 שנים האחרונות?"

איילת שקד הגיבה ברשת ב׳ והשוותה בין הבוטות של סמוטריץ' לנשיא טראמפ: "הוא קצת כמו טראמפ, לא שולטים בציוצים שלו. אני חושבת שהסגנון לא במקום, אבל במהות הוא צודק לחלוטין. מגיע לציבור החרדי ליהנות מאירועי תרבות בדיוק כמו שלך ולי מגיע״.

כחול לבן מסרו בתגובה לחשש של ראש הממשלה נתניהו לפטר את סמוטריץ' בגלל ציוץ בטוויטר: "אם היינו השותפים הטבעיים של נתניהו, לא היינו חוששים מאיומי הטויטר"

יאיר לפיד כתב וייעץ לפטר אותו במיידית: "אם ביבי לא מפטר את סמוטריץ׳ שאמר עליו ״ראש ממשלה חלש. אפס מנהיגות.״ אז הוא ראש ממשלה חלש. אפס מנהיגות."

מרבית הגולשים דווקא גיבו את המתקפה של שר התחבורה סמוטריץ' נגד ראש הממשלה נתניהו: הגולש עוזי ביטון הגיב לסמוטריץ', "כל הכבוד לך סמוטריץ !!!! עליכם להבין שבינימין נתניהו הוא אויב הציונות הדתית – לא האוהב שלה. הוא ישתמש בכם כעלה התאנה הימני ויזרוק אותכם ואותנו המצביעים לפח מיד אחרי הבחירות.אני מצפה כבר שנים שתתחילו לתקוף אותו בלי חשבון כשהוא נוהג כשמאלן קיצוני לכל דבר. את הקול שלי הרווחתם !!!" כתב הגולש עוזי כהן בתגובה לסמוטריץ'.

https://twitter.com/menygliz/status/1160897375789113344?s=20

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.