בעד או נגד?

נתניהו מגיב למלצר: "נמשיך עם חוק המצלמות"

תמונה – וועדת הבחירות המרכזית
זעם בליכוד נגד עמדת יו"ר וועדת הבחירות השופט מלצר, והיועץ המשפטי לממשלה, שלא לחוקק את חוק המצלמות "העברת חוק המצלמות שבוע לפני הבחירות תגרום לתוהו ובוהו" - הליכוד: "דוחים את עמדת היועמ״ש ונמשיך בחקיקה" - הצביעו בסקר המצורף

רה"מ נתניהו מגיב לעמדת היועמ"ש מנדלבליט נגד חקיקת חוק המצלמות שבוע לפני הבחירות

מהליכוד נמסר בתגובה: "קיבלנו בתדהמה את עמדת היועמ״ש נגד הצעת החוק לאפשר הצבת מצלמות באולם הקלפיות באופן שימנע בוודאות את גניבת הבחירות על ידי זיוף קולות. הגורמים המשפטיים, שמחובתם היה לפעול בכל דרך נגד הזיוף הוודאי של קולות, נוהגים בדיוק הפוך מסיבות לא ברורות. מה גם שהצעת החוק להצבת מצלמות מבהירה שלא מדובר בשום תיעוד של ההצבעה מאחורי הפרגוד ושחשאיות הבחירות תישמר בקפדנות. עמדת היועמ״ש מדאיגה במיוחד לאור העובדה שהשופט מלצר קבע שתופעת הזיופים מסוכנת ושיש להילחם בה, ואף העביר קלפיות מהבחירות האחרונות לבדיקת המשטרה.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.