כבוד או בושות?

ברק על יאיר נתניהו: "פרזיט שלא ראוי להתייחסות"

בנו של ראש הממשלה יאיר נתניהו, פעיל מאוד ברשתות החברתיות בו הוא לא מהסס ומגיב בבוטות כלפי מתנגדיו הפוליטיים של אביו - הערב התנער ראש הממשלה מהציוצים של בנו יאיר ברשתות החברתיות - צפו בתגובות והצביעו בסקר

יו"ר המחנה הדמוקרטי, אהוד ברק, בתגובה לעיתנואית נחמה דואק, על השמועות שמפיץ עליו יאיר נתניהו ברשתות החברתיות: "אני מציע לך לא לדבר, הוא לא ראוי, זה פרזיט צעיר שלא ראוי להתייחסות. אנחנו צריכים להתעסק באביו, ובמידה מסויימת באמו בגלל פעילותה בתוך המנגנונים של הממשלה, אבל לא בילד הקצת לא…."

יאיר הגיב לו בציוץ חזרה: "נו שאלת אותו בסוף המונולוג הפסיכי על הבת הלא חוקית? שאלת על זה שמצאו בבית שביקר עם הצעיף של אפשטיין תמונות של ילדות ערומות על כל הקירות ואין מצב לפספס אתזה? שאלת למה ביקר באי הפדופיליה של אפשטיין בקריבים? שאלת על המליונים מקרן וקסנר? תועמלנית קטנה שסידרה לבת שלה ג׳וב בערוץ 2."

תגובות סוערות נגד יאיר נתניהו, שכתב אמש בעמוד הטוויטר שלו ומחק לאחר מכן, "רבין עבר על החוק, עשה הרצאות באמריקה בעודו עובד ציבור והרוויח הון תועפות. כשעלו עליו הפיל את התיק על אשתו, וסגר את זה בשיחת סלון נעימה עם אהרון ברק. רבין רצח ניצולי שואה באלטלנה. רבין הביא לפה את ערפאת ועוד עשרות אלפי מחבלים מטוניס והביא למותם של 2,000 ישראלים". כתב יאיר נתניהו ומחק לאחר הסערה.

יו"ר מפלגת העבודה עמיר פרץ איים להגיש תביעה ואמר בראיון "יאיר נתניהו מסוכן מיגאל עמיר": "הנחתי את היועצים המשפטיים של המפלגה להכין תביעת דיבה נגד יאיר נתניהו. כמי שמופקד על מורשת רבין וכממשיך דרכו, לא אאפשר את הכפשתו והשחרת דרכו של גיבור ישראל במלחמה ובשלום. אני אלחם על דרכו ולא אתן לרעיונות חולניים של אנשים חולניים לשכתב את ההיסטוריה ולפגוע בשמה של המפלגה ובשמו."

ראש הממשלה נתניהו הגיב בצאת השבת: "אני לא מסכים עם הדברים שכתב בני יאיר על יצחק רבין ז"ל. עמדותיו של יאיר הן שלו בלבד ועל דעתו".

בנו של רה"מ יצחק רבין ז"ל, יובל רבין הגיב בטוויטר: "לא האמנתי לו, לקבוע שרבין רצח ניצולי שואה זה המשך ישיר לפוסטר של רבין במדי אס-אס, אל תגידו שלא ראיתם, אולי הפעם היועץ המשפטי לממשלה יפעל נגד המסיתים?"

https://twitter.com/YairNetanyahu/status/1170309406799671296?s=20

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.