הודעה דרמטית?

טיבי זועם: נתניהו הודיע על אפשרות לריבונות

תמונה – צילום לע"מ
ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע במסיבת עיתונאים על החלת ריבונות בבקעת הירדן וצפון ים המלח לאחר הבחירות אם זה יתאפשר - אחמד טיבי בתגובה: "יש לעשות הכל למגר את הנגע בנימין נתניהו" - צפו בתגובות

ראש הממשלה בנימין נתניהו מבטיח במסיבת עיתונאים שכינס, כי אולי יחיל אחרי הבחירות ריבונות על בקעת הירדן וצפון ים המלח אם זה יתאפשר: "הנשיא טראמפ אמר שאחרי הבחירות הוא יציג את תכנית השלום שלו, מיד אחרי הבחירות, אפילו כמה ימים אחרי הבחירות, וזה ממש מעבר לפינה. זה מציב בפנינו אתגר גדול וזה מציב בפנינו גם הזדמנות גדולה. זאת הזדמנות היסטורית, שעת כושר חד פעמית להחיל את הריבונות הישראלית על ישובינו ביו"ש וגם על אזורים חשובים למורשתנו ועתידנו."

ח"כ אחמד טיבי הגיב: "בנימין נתניהו מצית את האיזור הורס כל חלקה טובה סיפוח כפוף לשימוע, ויצירת מצב של אפרטהייד שבו מתנחלים כובשים שולטים בעם הפלסטיני שנמצא תחת כיבוש מאז 67. יש לעשות הכל כדי למגר את הנגע הזה הנקרא בנימין נתניהו", תקף טיבי בסרטון תגובה שפרסם.

מפלגת 'המחנה הדמוקרטי' הודיעו בתגובה: "נגיש עתירה נגד נתניהו והליכוד על ביזוי והפרת ההחלטה של יו"ר ועדת הבחירות השופט מלצר – מסיבת העיתונאים שצפינו בה הייתה תעמולת בחירות טהורה במסווה של הודעה לתקשורת"

סתיו שפיר בתגובה חריפה: "תקשורת, באמת חשבתם שזו לא תהיה תעמולת בחירות? כי 900 המקרים הקודמים נראו אחרת? בדמוקרטיה נורמלית הייתם משתמשים עכשיו בכח האדיר שלכם כדי להראות לציבור את שלבי ההתפרקות של דמוקרטיות בעבר. כאן? עבריין חסר מעצורים שעלול לפרק את ישראל, מחרים אתכם ובסוף גם יחסל אתכם – ואתם שולחים צלם"

יו"ר ישראל ביתנו הגיב בציניות בעמוד הטוויטר: "הצהרה דרמטית😂😂" (סמיילי תסתכלו לי בעיינים")

יאיר נתניהו לא נשאר חייב לליברמן וצייץ בתגובה: "48 שעות אני אחסל את הנייה", בתוספת סמיילי.

יו"ר מפלגת העבודה הגיב: "אנחנו מחכים ליום שבו ביבי יעשה ספין בנושא מצב החירום החברתי. אנחנו מציעים להחיל את הריבונות על מעמד הביניים הקורס ועל מאות אלפי הילדים שנמצאים מתחת לקו העוני."

אהוד ברק הגיב: "סיפוח ביו״ש והבקעה – בכפוף לשימוע (קרדיט לאברמוביץ׳). צפיתי בהכרזה של נתניהו. זו תגובתי: ראש ממשלה ששקוע עד צוואר בחקירות. אין לו מנדט ציבורי ומוסרי לקבוע דברים כל כך גורליים במדינת ישראל."

נפתלי בנט הגיב למסיבת עיתונאים של נתניהו: "מברך על סדרת ההבטחות של נתניהו, אך אלו מילים בלבד. ניתן לבצע זאת מיד. אני קורא לראש הממשלה: העבר כבר מחר את ״חוק בקעת הירדן״ בשלוש קריאות, במקום את חוק המצלמות. בגין עשה זאת. הוא לא הבטיח. הוא פשוט העביר חוק ביממה אחת, 14 לדצמבר 1981. בשלוש קריאות."

עוד הוסיף בנט ותקף: "לפני בחירות נתניהו הבטיח בנייה בE1 במעלה אדומים. אחרי בחירות זה לא קרה. לפני בחירות נתניהו הבטיח עונש מוות למחבלים. אחרי בחירות זה לא קרה. לפני בחירות נתניהו הבטיח חיסול חמאס. אחרי בחירות זה לא קרה. מכיון שאני משוכנע בכנות כוונות ראש הממשלה, אני מתחייב שכל חברי הכנסת של ״ימינה״ יתייצבו בכל מקום ובכל שעה כדי להעביר מיידית את ״חוק בקעת הירדן״

יו"ר מרצ לשעבר, זהבה גלאון כתבה בתגובה: "השקר היומי של נתניהו הוא שאם הוא יבחר הוא יספח את הבקעה. חבל להכביר מילים על הקשקוש הנואש הזה: החלק הראשון לא נכון, והחלק השני לא יהיה."

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' הגיב: "בכל מערכת בחירות נתניהו מפזר הבטחות. זוכרים כמה פעמים הוא הבטיח לבנות ב E1?! לכו ותראו הר טרשים קריח… וחאן אל אחמר… אם הוא היה רציני בהבטחותיו הוא היה מכנס ישיבת ממשלה הערב ומחיל את הריבונות על בקעת הירדן בהחלטת ממשלה. אם לא תהיה ימינה חזקה לצידו ההבטחות לא ימומשו!"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!