בחירות חוזרות

קלמן ליבסקינד חושף מחדלים מחקירת הזיופים

העיתונאי קלמן ליבסקינד חושף בטורו השבועח בעיתון 'מעריב', את המחדלים הרבים של חקירת המשטרה המשטרה על זיופים בבחירות האחרונות - צפו

לפני כ-5 חודשים מפלגת הליכוד העבירו לוועדת הבחירות בראשות השופט מלצר, 97 שמות של משקיפים שהתלוננו על אי סדרים בקלפיות עליהם פיקחו בבחירות האחרונות, העיתונאי קלמן לביסקינד התקשר השבוע ל-80 מהמשקיפים שהתלוננו, והם אמרו שהמשטרה אפילו לא התקשרה אליהם.

https://twitter.com/YuliEdelstein/status/1172380261687783424?s=20

יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין הגיב על הפרסום: "זה שאתה פרנואיד, לא אומר שלא רודפים אחריך. לכל המצקצקים השבוע על "אובדן הממלכתיות" בגלל חוק המצלמות – תקראו את הטור מסמר השיער (לא פחות!) של קלמן ליבסקינד."

בנו של ראש הממשלה יאיר נתניהו כתב בתגובה: "לא יאמן! גנבו לנו את הבחירות הקודמות וגונבים גם את אלה הקרובות! לא סתם הם נלחמים הגד המצלמות!"

https://twitter.com/YairNetanyahu/status/1172413982310711296?s=20

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.