יומיים לבחירות

גנץ: "שנינו יודעים שמשה רבינו היה מגמגם"

תמונה – דוברות כחול לבן
בראיון לעיתונאי יקי אדמקר באתר וואלה ניוז, נשאל המועמד לראשות הממשלה בני גנץ על המבוכות הטלוויזיוניות שלו, וענה: "שנינו יודעים שמשה רבינו היה מגמגם, היה צריך את אהרון כדי שיאמר את דברו אבל היה מנהיג גדול" -סגן שר הבריאות ליצמן תוקף בתגובה - צפו

בראיון לאתר וואלה ניוז נשאל המועמד לראשות הממשלה בני גנץ: "אתה יושב באולפנים ולפעמים גם שוגה בתשובות, אתה לא חושב שזה עושה נזק לקפיין שלך?" – גנץ בתגובה: "שנינו יודעים שמשה רבינו היה מגמגם, היה צריך את אהרון כדי שיאמר את דברו אבל היה מנהיג גדול"

סגן שר הבריאות יעקב ליצמן תקף בתגובה: "הזדעזעתי לשמוע על הדימוי המיותר והפוגעני שעשה בני גנץ בינו למשה רבינו כביכול. מר גנץ, של נעליך לפני שתפתח פיך על קדשי האומה. אחרי שהצטרפת למקהלת ההסתה והכרזת על רצונך להקמת ממשלה חילונית ללא חרדים, אך טבעי שאתה הולך ומידרדר".

אם תצאו להצביע, זו תהיה המציאות. אנחנו הרוב ובזכותכם גם ננצח. לא מוותרים על אף קול!

Posted by ‎בני גנץ – Benny Gantz‎ on Sunday, 15 September 2019

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.