יחשוף?

דרוקר לוחץ על גבאי: "אתה מחזיק אצלך אס"

תמונה – דוברות מפלגת העבודה
יו"ר מפלגת העבודה לשעבר אבי גבאי, פרסם ציוץ תמיכה במפלגתו לשעבר שלא תימחק מהמפה הפוליטית. רביב דרוקר ריטווט את הציוץ וביקש מגבאי לחשוף את הוידאו שהסריט בלשכת נתניהו במהלך המו"מ הקואליציוני "אתה מחזיק אצלך אס שעשוי היה להראות את נתניהו האמיתי" - צפו

דרוקר: "העובדה שאתה לא מפרסם את הסרטון של נתניהו היא לא תיאמן. זה כמעט בלתי ניתן להסבר."

גבאי: "מה קרה שחזרת להיות עיתונאי נחרץ ? ראיתי אותך ביום שישי בערב אצל איילה חסון ממלמל משהו מבולבל ומלא רוך על יאיר לפיד חברך שלא מוותר על הרוטציה. כולך חמלה והבנה. לאן נעלמו העוקצנות והנחרצות שלך לגבי המהלך הפוליטי הכי משמעותי שלא נעשה רק בגלל האגו של החבר שלך?"

דרוקר: "לפיד לא חבר שלי. אני חושב שצריך לוותר על הרוטציה ואמרתי את זה אינספור פעמים, אבל בוא נניח שאני חרא של עיתונאי שעושה הנחות ל'חבר שלו'. אתה התיימרת להיות מנהיג לאומי לפני חמש דקות, טענת שנתניהו הוא הסכנה הכי גדולה לישראל ולפני הבחירות הכי חשובו. שהיו כאן, אתה מחזיק אצלך אס שעשוי היה להראות את נתניהו האמיתי, כשהוא רוצה משהו. הטענה שלך שהוא לא אצלך היא בקושי בדיחה. גם אם זה לא פוגע בנתניהו, אתה צריך לפרסם אותו. אי הפרסום מציג אותך כאיזה חבר בארגון לא נקי, שיותר חשוב לו ההתחייבות למנהיג הארגון המתחרה מחובתו לציבור."

גבאי: "׳חבר בארגון לא נקי׳. תיזהר שלא תישאר הצדיק היחיד בעולם. אחרי הבחירות אספר מה יש שם ואתה תתבייש בכל הציוצים האלה. להתנצלות אני לא מצפה."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.