נאום ניצחון?

שידור חי: נתניהו מגיב לתוצאות הבחירות

ראש הממשלה בנימין נתניהו מגיב במטה הליכוד בגני התערוכה לתוצאות הבחירות - "בעת הזאת מדינת ישראל זקוקה לממשלה ציונית. לא תהיה ולא יכולה להיות ממשלה שנשענת על מפלגות ערביות אנטי ציוניות ששוללות את עצם קיומה של ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית. מפלגות שמאדירות ומהללות מחבלים צמאי דם שרוצחים את חיילינו, אזרחינו. נקים ממשלה ציונית וחזקה - נמנע ממשלה מסוכנת!" - צפו בשידור חי

שידור חי מנאום נתניהו

Posted by ‎באזזנט‎ on Tuesday, September 17, 2019

בפתח נאומו הודה נתניהו למשפחתו: "חברותיי וחבריי, חברי הליכוד, שותפי לדרך. כפי שאתם רואים… בניגוד לך אני צרוד. זה בא מהיום האחרון. וכפי שאתם גם כן יודעים עדיף לאבד את הקול מאשר לאבד את המדינה. באתי לכאן הערב עם רעייתי שרה… באתי לכאן הערב עם רעיית ישרה כדי לומר לכם תודה. תודה מעומק ליבנו! אנחנו אוהבים אתכם, אנחנו מאמינים בכם!"

"​עברנו כולנו מערכת בחירות קשה מאין כמוה, ואני רוצה להודות תחילה לשרות ולשרים של הליכוד, לחברות ולחברי הכנסת של הליכוד, אנחנו פעלנו כתף אל כתף, עמדנו יחד בלכידות במערכת הבחירות ונעמוד יחד מלוכדים במשימות שלפנינו. למען הליכוד ולמען מדינת ישראל!, אנחנו עמדנו במערכה שהיא הייתה כל כך מוטה על ידי תקשורת חד צדדית נגדנו, כל כך לא הוגנת! אבל זה לא הרתיע אותנו, זה לא עצר בנו, אנחנו פעלנו יחד והבאנו הישגים שהם לא יאמנו מול חד צדדיות כזאת. ואני רוצה להודות לכם, אתם עשיתם את זה."

גנץ בנאום ניצחון

עוד אמר נתניהו: "אנחנו עדיין מחכים לתוצאות האמת. אבל דבר אחד ברור- מדינת ישראל… חבר'ה, אני שומע אתכם, תשמעו אותי בבקשה. אני פשוט צרוד. ​דבר אחד ברור: מדינת ישראל נמצאת בנקודת זמן היסטורית. אנחנו עומדים לפני הזדמנויות כבירות ובפני אתגרים כבירים. אתגרים בטחוניים ומדיניים, ובראשם האיום הקיומי הנשקף לישראל מאיראן וגרורותיה ואנחנו נלחמים בהם ללא לאות וללא מורא! בשנים האחרונות הבאנו עוצמה בטחונית, שגשוג כלכלי ופריחה מדינית שלא היה כדוגמתן בתולדות ישראל."

"אנחנו חייבים להבטיח שההישגים הללו שהשגנו כולנו יחד בעמל רב ישמרו גם בשנים הבאות. בזמן הקרוב תוצג תכנית המאה של ידידי הנשיא טראמפ והאופן שבו יתנהל המשא ומתן מול הנשיא יעצב את עתידה של מדינת ישראל לדורות. בעת הזאת למען כל המטרות הללו, ישראל זקוקה לממשלה חזקה, ממשלה יציבה, ממשלה ציונית! ממשלה שמחויבת לישראל כמדינת הלאום של העם היהודי! לא תהיה ולא יכולה להיות ממשלה שנשענת על מפלגות ערביות אנטי-ציוניות. מפלגות ששוללות את עצם קיומה של ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית. מפלגות שמאדירות ומהללות מחבלים צמאי דם שרוצחים את חיילנו, אזרחנו וילדינו, זה פשוט לא יכול להיות, זה לא עולה על הדעת!"

​"שוחחתי הערב עם כל השותפות של הליכוד ממחנה הימין. כולן הביאו, ללא יוצא מן הכלל, התחייבות חד משמעית להליכה משותפת למען המטרות הללו. בימים הקרובים אנחנו ניכנס למשא ומתן כדי להקים ממשלה ציונית חזקה וכדי למנוע ממשלה אנטי ציונית מסוכנת. זהו צו השעה. ממשלה שמאגדת רבים רבים בעם ולא מדירה אף אחד שמאמין בישראל כמדינת הלאום של העם היהודי! חברות וחברי הליכוד, אני מודה לכם מעומק ליבי. אני מודה מעומק ליבי למשפחתי האהובה, לרעייתי שרה ולבני יאיר ואבנר. אתם משענת חיי, ואתם חברות וחברי הליכוד היקרים, אתם המשענת שלנו! תודה לכם על כל האהבה והתמיכה. אמשיך לשמור על מדינת ישראל מתוך שליחות עמוקה ואמונה בצדקת דרכינו. זו המדינה שלנו, אין לנו אחרת, נשמור עליה יחד ובעזרת השם נעשה ונצליח!"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.