אין ממשלת ימין

נתניהו לגנץ: "בוא ניפגש עוד היום"

תמונה – עמוס בן גרשום לע"מ
ראש הממשלה נתניהו קורא לבני גנץ להיפגש עוד היום כדי להקים ממשלה לאומית רחבה - כחול לבן בתגובה: רק אם גנץ יעמוד בראשות ממשלת אחדות - ראשי מפלגות הימין חתמו על מסמך שאף מפלגה לא תיכנס לשום ממשלה מבלי כל יתר המפלגות - צפו

שידור חי מאזכרת שמעון פרס ז"ל בהר הרצל בהשתתפו ראש הממשלה נתניהו ובני גנץ

שלוש שנים לפטירתו של הנשיא התשיעי שמעון פרס ז"ל – טקס האזכרה הממלכתי בהר הרצל בהשתתפות נשיא מדינת ישראל מר ראובן (רובי) ריבלין.Three years since the passing of the Ninth President of Israel Shimon Peres – the official state memorial ceremony on Mount Herzl will be attended by the President of the State of Israel Mr. Reuven (Ruvi) Rivlin.ثلاثة أعوام على رحيل الرئيس التاسع شمعون بيرس رحمه الله – ستقام المراسم التذكارية السنوية في جبل هرتسل في القدس بمشاركة رئيس دولة اسرائيل السيد ريئوفي ريفلين .

Posted by ‎The Peres Center for Peace & Innovation מרכז פרס לשלום ולחדשנות‎ on Thursday, 19 September 2019

ראש הממשלה ויו״ר הליכוד בנימין נתניהו קורא לגנץ להיפגש עוד היום: "במהלך הבחירות קראתי להקמת ממשלת ימין. אבל לצערי תוצאות הבחירות מראות שהדבר לא אפשרי. העם לא הכריע בין שני הגושים. לכן אין ברירה אלא להקים ממשלת אחדות רחבה, רחבה ככל האפשר, שמורכבת מכל אותם גורמים שמדינת ישראל יקרה להם. אתמול נפגשתי עם חבריי למפלגות הימין וסיכמנו שאנחנו הולכים כגוש אחד עם נציגות אחת משותפת למשא ומתן."

"עכשיו אני קורא לך, ח״כ בני גנץ: בני, עלינו להקים ממשלת אחדות רחבה עוד היום. העם מצפה מאיתנו, משנינו, שנגלה אחריות ושנפעל לשיתוף פעולה. לכן אני קורא לך – בני, בוא ניפגש היום, בכל שעה, בכל עת, כדי להניע את המהלך הזה שהוא צו השעה. אסור לנו ואין שום סיבה להגיע לבחירות שלישיות – אני נגד זה. צו השעה – ממשלת אחדות רחבה, עוד היום."

ראשי מפלגות הימין חתמו על מסמך: מועמדנו לראשות הממשלה הוא בנימין נתניהו, ננהל מו״מ קואליציוני במשותף, אף מפלגה לא תיכנס לשום ממשלה מבלי כל יתר המפלגות.

נפתלי בנט: "בני גנץ צריך להיענות מיד לקריאת ראש הממשלה נתניהו להיפגש, ולהפסיק עם החרם המטופש הזה. יש מדינה לנהל."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.