רק לא ביבי

בנט: "חגיגות השנאה כלפי נתניה הן מגעילות, כפויות טובה"

שר החינוך לשעבר נפתלי בנט יוצא להגנת ראש הממשלה נתניהו בעקבות הדיווחים על חנינה תמורת פרישתו מהמערכת הפוליטית - הפוסט המלא

נפתלי בנט יוצא להגנת ראש הממשלה נתניהו: "חגיגות השנאה כלפי ראש הממשלה נתניהו וכלפי מחנה הימין מאז הבחירות הן מגעילות, כפויות טובה, וחסרות כל בסיס עובדתי."

"קודם כל, בנימין נתניהו השקיע את חייו למען קיום וביצור מדינת ישראל. 18 שעות ביממה משך שנים. ללא לאות. אפשר להתווכח איתו, אפשר לחלוק עליו (האמינו לי שאני הייתי מאלו שלא רוו נחת ממנו, ויש לנו חילוקי דעות),
אבל הרמיסה שלו על ידי השמאל (״מה פתאום חנינה? עונש מוות!״ כתב איש מעריב) הזויה בכל הרמות. ומגעילה. פשוט מגעילה. מה, הוא לא עשה שום דבר טוב למען ישראל? שום מילת תודה? משהו קטן?

עוד כותב בנט: "שנית, הניתוח כאילו הציבור ״זרק את ביבי״ פשוט לא נכון עובדתית. תתעוררו. הרבה יותר אנשים בחרו נתניהו מאשר גנץ. העובדות: הציבור בחר ב55 מנדטים שמפלגות שאמרו מראש ובמפורש שימליצו על נתניהו, ורק ב44 מנדטים שאמרו שימליצו על גנץ.

"אנשי הימין, הרימו ראש! הציבור בחר ברוב גדול במפלגות ימין או מפלגות שהציגו עצמן כמרכז-ימין. רק 2 מפלגות—מרצ והעבודה—אמרו שהן תומכות במדינה פלסטינית, והן קיבלו יחד 11 מנדטים סה״כ. הציבור הישראלי זז ימינה. תפיסת הימין מנצחת."

"מה הלאה? המצב הפוליטי הוא תיקו. אף צד לא יכול להקים ממשלה ללא הצד השני. הציבור הישראלי רוצה ממשלת אחדות רחבה, ללא פסילות של אף אחד שבעד ישראל יהודית ודמוקרטית.
בהינתן התוצאות, זה מה שנכון לישראל.

נתניהו וגנץ, שעבדו יחד 4 שנים, צריכים לשבת שוב יחד עד שייצא עשן לבן ולהקים ממשלת אחדות רחבה, כמו זו ב1984 שהצילה את כלכלת ישראל והוציאה אותנו מעומק לבנון. חברים, יש מדינה לנהל. ביטחון, חינוך, כלכלה בריאות. החיים."

"מילה אחרונה על אישה אחת מופלאה, איילת שקד. כמה ביקורת מוטחת בה. כמה ארס. אני מעיד שהיא נתנה את כל הנשמה ואת כל הלב, הצליחה לאחד את הציונות הדתית, ואף אחד אחר לא היה מביא תוצאה טובה ממנה.
בקיצור, חברים יקרים במחנה הלאומי, תרימו ראש! עם ישראל חזק כתמיד! נדחוף לאחדות, ובע"ה נגיע לאחדות."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.