משחק הממליצים

טיבי לריבלין: התמיכה שלנו בגנץ ללא בל"ד

תמונה – הרשימה המשותפת
ח"כ טיבי שיגר הבוקר מכתב לנשיא ריבלין בו הוא מודיע כי המלצתם על גנץ לא כוללת את שלושת חברי הכנסת של מפלגת בל"ד - בכך יורד מספר הממליצים של גנץ ל 54 מול 55 ממליצים שיש לנתניהו כולל יהדות התורה. ריבלין יצטרך ככל הנראה להטיל על נתניהו ראשון את המלאכה הקשה של הרכבת הממשלה - טיבי לגל"צ: "אנחנו לא משחקים במשחק של נתניהו, לדעתי גנץ צריך להיות ראשון, זה מסמל ניצחון" - דיווח בוואלה: פעילי ליכוד העבירו מידע מפליל על ליברמן - המכתב המלא

בפוסט שפורסם בעמוד הפייסבוק של מפלגת בל"ד נכתב: "אין להמליץ גם על גנץ בשל עמדותיו הפוליטיות הימניות, שאינן שונות בהרבה מאלה של הליכוד, וכן בגלל ההיסטוריה הצבאית המדממת והתוקפנית שלו. גנץ מתכוון להקים ממשלת עם הליכוד וליברמן, ולכן המלצה עליו היא המלצה על ממשלת אחדות. מעבר לכך, כחול לבן התעלמה לחלוטין מדרישות הrשימה המשותפת, וסירבה בתוקף לדון בהם או להתחייב על משהו באופן רשמי ופומבי. כל אחת מהסיבות האלה מספיקה כדי לא להמליץ על גנץ, ובוודאי כאשר כל הסיבות האלה קיימות."

"בל"ד פעלה במסגרת הרשימה המשותפת להפלת בנימין נתניהו, והיא כמובן תפעל כדי למנוע את הקמת ממשלת נתניהו, אך בו בזמן אינה רואה בגנץ אלטרנטיבה, כאשר הוא ומפלגתו תומכים בסיפוח ירושלים והגולן ובהתנחלויות, מאיימים במלחמה על עזה, ואינם מוכנים לבטל את חוק הלאום הגזעני."

במפלגת הליכוד מאשימים הבוקר, את הרשימה המשותפת ובכירי כחול לבן, בשיתוף פעולה עם בית הנשיא מאחורי הקלעים, בכדי לגרום לנתניהו לקבל ראשון את תפקיד הרכבת הממשלה ולהזיע כמה שיותר.

כמו כן דווח הבוקר העיתונאי אמיר אורן בוואלה, כי בכירים בליכוד העבירו לאחר הבחירות מידע מפליל על חשבונות בנק שיש לכאורה לאביגדור ליברמן בחו"ל. מישראל ביתנו נמסר בתגובה לוואלה חדשות: ""נשמח להתחלק פיפטי-פיפטי בכל חשבון בנק שיגלו לנו. מי שיביא את מספרי החשבון יקבל חצי מהסכום שמופקד שם".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.