פותח פה

ליברמן פוגע בראיון לכיפור: "רגב בהמה, שילכו קיבנימט"

תמונה – דוברות ישראל ביתנו
אביגדור ליברמן, עד לא מזמן שותף בכיר של נתניהו והחרדים, יוצא במתקפה בוטה ופוגענית נגד נתניהו והליכוד, בראיון לבן כספית: "זה מה שקורה כשלוקחים בהמה כמו מירי רגב וממנים למשרד התרבות" - "ואם יציעו לך רוטציה? שילכו קיבינימט" - רגב בתגובה: "רק מזל ויד נעלמה חילצו אותו מתיקים פליליים כבדים שנקשרו בשמו" - פוליטיקה

מאוהב לאויב: יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן, יוצא במתקפה בוטה נגד נתניהו ושרי הליכוד בראיון בלעדי שהעניק לעיתונאי בן כספית, למוסף יום הכיפורים של עיתון מעריב: "ברגע שיש לך גישה או תפיסה שונה משלו (ביבי), אתה מיד הופך לאויב אישי ושמאלני", תקף ליברמן ורמז: "לא אתפלא אם נתניהו ואנשיו מפעילים חוקרים פרטיים נגדי וכנגד משפחתי. זו הדרך שלהם לאיים. לצערי, ביבי לא מסוגל להבין מושגים כמו חברות או נאמנות".

וכאן יוצא ליברמן במתקפה נגד שרי הליכוד: "אינטלקטואל כמו ז'בוטינסקי, אם היה מקשיב דקה אחת למירי רגב, שמתגאה בזה שמעולם לא החזיקה ספר של צ'כוב, הוא היה מתפלץ. זה עלבון לעם הספר. זה מה שקורה כשלוקחים בהמה ושמים אותה במשרד התרבות".

כשנשאל האם הוא לא מתבטא בחריפות מדיי ערב יום כיפור, הוא השיב: "אני מתנצל מכל הלב בפני הבהמות. לליכוד של היום אין שום קשר לתנועה הרביזיוניסטית. זה אוסף של עסקנים, החל בשקרן העלוב ישראל כץ וכלה בחרד"לניק מובהק כמו שלמה קרעי.

ליברמן גם תקף את איש סודו לשעבר אריה דרעי: "מבחינתי, מה שאריה עשה לי, זה בגדר בגידה. נקודה. אין מזה חזרה".

שרת התרבות מירי רגב הגיבה למתקפה הבוטה של ליברמן שכינה אותה "בהמה" בראיון לבן כספית: "אם ישאלו היום ברחוב מי האדם השנוא ביותר, מי הוא האדם שהביא עלינו בשנה האחרונה נזק עצום וכאוס פוליטי ומי הוא האשם העיקרי בשסע החברתי הקיים בישראל, כולם יצביעו על ליברמן. רק מזל ויד נעלמה חילצו אותו מתיקים פליליים כבדים שנקשרו בשמו. אם הוא מדבר על צ׳כוב, כדאי שגם יזמין את הציבור לקרוא את הספר שטרם נכתב אבל עוד ייכתב ורבים יקראו אותו – הביוגרפיה – 'ליברמן החידה, האיש המסוכן'. ולא לשכוח איווט, למסור דש לחבר מרטין שלאף", תקפה רגב בחזרה את ליברמן באתר מעריב.

ח"כ שלמה קרעי מהליכוד הגיב: "מה שהדיקטטור לא מבין, זה שהליכוד, להבדיל ממפלגתו הסקטוריאלית, הינה מפלגת העם. אני ליכודניק חרד"לניק שנבחר באופן דמוקרטי. האחרון שיכול להטיף לי על אופורטוניזם זה המתפטר הסדרתי ליברמן, שגרר אותנו פעמיים לבחירות ושוב כנראה בפעם ה-3. איש תהפכות ישלח מדון ונרגן מפריד אלוף (משלי טז)"

הראיון המלא יפורסם במוסף כיפור של עיתון מעריב

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!