יבגוד בחרדים?

הצעת פשרה שתאפשר ממשלת אחדות?

תמונה – הליכוד
בכירים במפלגת כחול לבן מציעים הצעת פשרה חדשה, שתאפשר הקמת ממשלת אחדות כשרה"מ נתניהו יהיה ראשון ברוטציה בתפקיד ראש הממשלה - מחלוקת בצמרת כחול לבן, האם לתמוך בהקמת ממשלת מיעוט עם הערבים, העיקר לראות את נתניהו מחוץ לבלפור, גם אם זה לכמה חודשים - חדשות

העיתונאי זאב כאם מדווח ברשת ב', כי בכירים במפלגת כחול לבן מציעים הצעת פשרה שתאפשר הקמת ממשלת אחדות, כשרה"מ נתניהו יהיה הראשון ברוטציה – השלב הראשון בתוכנית, להקים ממשלה בשיתוף כחול לבן-הליכוד ללא המפלגות החרדיות, שזה יאפשר לחוקק את חוק הגיוס המרכולים ושאר חוקי דת ומדינה שהחרדים מתנגדים להם. לאחר מכן יצטרפו המפלגות החרדיות לממשלה שתשמור על הסטטוס קוו.

ח"כ חילי טרופר מ'כחול לבן' אמר בריאיון לקלמן ליברמן, כי הם פוסלים אפשרות להקמת ממשלת מיעוט: "נקים ממשלת אחדות שהכניסה אליה היא של מפלגות שמקבלות את ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית"

ח"כ תמר נזדברג תוקפת בתגובה: "הפחדנות שמגלה חילי טרופר בשם כחול לבן מביכה. בוחרי השמאל-מרכז רצו שינוי. אחדות אמיתית היא קואליציית מיעוטים ולהודיע מראש שזה לא כולל ערבים זה גם לא ראוי מוסרית ואזרחית וגם לא חכם פוליטית. גנץ לא קיבל את המנדט כדי לשבת עם נתניהו"

כמו כן, בכיר מפלגת 'יש עתיד' מאיר כהן, אומר לערוץ הכנסת על האפשרות להקמת ממשלה בתמיכת הערבים: "כרגע ממשלת מיעוט זו אפשרות שלא נמצאת על השולחן", זאת בניגוד לח"כ עופר שלח, שאמר הבוקר בראיון ל-ynet, כי "כל האופציות על השולחן"

ח"כ אסף זמיר מ'כחול לבן' הגיב גם הוא לאפשרות של ממשלת מיעוט: "כנראה שח"כ חילי טרופר התכוון שאנחנו מעדיפים ממשלת אחדות, אבל כל האופציות על השולחן, ונצטרך להתפשר"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.