ממשלת אחדות?

"יש פערים וזה לא הולך להיות פשוט"

תמונה – כחול לבן
יו"ר כחול לבן בני גנץ מפרסם בעמוד הפייסבוק שלו עדכון קצר על המו"מ להקמת ממשלה: "התמונה התקשורתית שמצטיירת אינה בהכרח מדויקת" • הפוסט המלא

הפוסט המלא: "שבוע לקבלת המנדט – עדכון קצר ממני אליכם. חשוב לי שתקראו בעיון: "מיד עם היוודע תוצאות הבחירות מיניתי צוות משא ומתן קואליציוני בראשות ד׳׳ר יורם טורבוביץ. הצוות קיבל ממני הנחיות ברורות מאוד לגבי המשא ומתן, גבולות גזרה, על מה אני מוכן לדון ולשקול ועל מה לא אוותר לעולם (רמז: קשור אליכם)." כתב גנץ

עוד הוסיף גנץ: "בשבוע שעבר, מיד אחרי שהסתיים טקס הענקת המנדט בבית הנשיא, התקשרתי ל-14 ראשי מפלגות מתוך כוונה להקשיב ולהתחיל במלאכת הרכבת הממשלה. בתוך מספר ימים, נפגשתי עם ראשי הליכוד, ישראל ביתנו, העבודה-גשר, והמחנה הדמוקרטי. ובהמשך השבוע אקיים עוד פגישות. הפגישות האישיות שלי מתקיימות במקביל למאמציהם הבלתי פוסקים של צוותי המשא ומתן שנפגשו עם הצוותים המקבילים במפלגות השונות. כן, חשוב שתדעו, יש פערים וזה לא הולך להיות פשוט."

"מטבע הדברים, איני יכול לפרט לעומק על הדברים שעלו בשיחות שלי עם ראשי הסיעות, כולל אלה שמהווים חלק מבלוק 55. אוכל רק לומר לכם שהתמונה התקשורתית שמצטיירת אינה בהכרח מדויקת. מתקיימים מגוון ערוצי הידברות במטרה להביא להתקדמות. בסוף, יש לכל אחד ואחת מ-120 חברות וחברי הכנסת אחריות אישית גדולה מאוד – עם ישראל נושא עיניו אלינו. אני מבטיח להמשיך ולעדכן אתכם ומאמין שהשבוע הראשון הוא רק הסיפתח לתהליך שבסופו תקום ממשלת אחדות רחבה וליברלית שתשרת את כלל אזרחי ישראל."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!