דמוקרטיה?

כהונת לפיד הוארכה עד לסיום הכנסת ה-25 כולל

תמונה – דוברות כחול לבן
ממפלגת 'יש עתיד' נמסר הבוקר כי "הוחלט" להאריך את כהונת יאיר לפיד כיו"ר המפלגה עד לסיום כהונת כנסת ה- 25 'כולל', זאת בתגובה לחשיפת עמית סגל כי לפי תקנון המפלגה יש לערוך פריימריז לראשות המפלגה כבר בחודש הקרוב - פוליטי

פרשן החדשות עמית סגל חשף הבוקר כי לפי חוקת מפלגת 'יש עתיד' – אמור ליהערך בשבועות הקרובים פריימריז לראשות המפלגה.

דקות לאחר מכן נמסר ממפלגת יש עתיד: "לאור המצב החריג של בחירות חוזרות וחוסר פעילות פרלמנטרית בכנסת ה- 21 וכנסת ה- 22 יחד עם הקמת מפלגת "כחול לבן", הוחלט ביש עתיד להאריך את כהונת היו"ר, ח"כ יאיר לפיד, עד לסיום כהונת כנסת ה- 25 כולל. מדובר בהליך טכני לאור הנסיבות המיוחדות."

העיתונאית דפנה ליאל מתחה ביקורת חריפה על ההחלטה: "ההודעה של ״יש עתיד״ מטורפת לגמרי. עד סוף הכנסת ה-25 פירושו עוד 12 שנה ואם בטעות תוקם פה ממשלה אז עוד 16 שנה. וזה במפלגה שמכנה את נתניהו ארדואן ודיקטטור.
לפיד אגב יכל לקחת את זה בהליכה אבל הוא כנראה עוד בטראומה ממה שקרה לאביו בשינוי שהתפרקה בגלל יריבויות פנימיות."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.