הקרב על נתניהו

ברקת מאשים את סער בתכנון "פוטש"

תמונה – Mark Neyman לע"מ
תכנן פוטש? בכיר הליכוד גדעון סער, היחיד שקורא תיגר על מנהיגותו של בנימין נתניהו יוצא במתקפה פומבית: "ברקת, תלמד: ליכודניקים לא קונים בכסף ומנהיגות לא בזגזוגים ומצמוצים" - ח"כ ברקת בתגובה: "הפניקה, איבוד העשתונות והמתקפות האישיות והנמוכות כלפי ראש הממשלה וכלפי לא יצליחו לטשטש זאת. תתבייש לך!" - פוליטיקה

בראיון לאיילה חסון ברדיו 103 התייחס ברקת לקרב במפלגת הליכוד: "סער נמצא בלחץ, ולכן כתב על המצמוצים שלי. הוא יורד נמוך ולא שווה להתייחס לזה. לעשות פוטש לנתניהו בליכוד נראה לי לא תקין מקווה שהוא יתקן את דרכו".

עור אמר ברקת והכריז: "אחרי נתניהו אני אתמודד ואני אנצח. נלחמתי בלבנון, הייתי ראש העיר ירושלים, ויש לי את ה'קילר אינסטינקט' הדרוש".

אמש, פרסם סער ציוץ תוקפני נגד ח"כ ברקת: "כשנלחמתי עבור הליכוד, שנותר עם 12 מנדטים – ברקת חגג עם שמפניות במטה ״קדימה״ בה היה חבר. אחרי כמה ימים בכנסת ברקת עושה קמפיין כביכול ל״ספר״ או ל״ממלא מקום יו״ר התנועה״ וכדי להוכיח שהוא קיים מנהל קמפיין הסתה נגדי. ברקת, תלמד: ליכודניקים לא קונים בכסף ומנהיגות לא בזגזוגים ומצמוצים.", תקף סער ושיתף ציוץ מתועד מהארכיון שפרסם עמית סגל: "כשסער צייץ נגד ברקת הוא כיוון לזה"

ח"כ ברקת לא נשאר חייב והגיב במתקפה משלו: "גדעון, מנהיגות אמיתית נבחנת בשעת משבר. התבלבלת קצת ממחיאות הכפיים של השמאל והתקשורת ונכשלת בניסיון להדיח את ראש הממשלה. גילית חוסר נאמנות בשעה הכי קשה של נתניהו והליכוד. הפניקה, איבוד העשתונות והמתקפות האישיות והנמוכות כלפי ראש הממשלה וכלפי לא יצליחו לטשטש זאת. תתבייש לך!"

עוד תקף ח"כ סער את דוברי נתניהו והליכוד שתקפו אותו בתגובה לראיון שנתן אמש לרינה מצליח שם הכריז שהוא היחיד שיכול להרכיב ממשלה: "משאבי התנועה (כדוגמת דוברות הליכוד)- הממומנים ממיסי חבריה – אינם אמורים לשמש להשתלחויות בנבחרי התנועה. פסול ומעיד על העדר מעצורים!"

אמש תקפו בליכוד את ח"כ סער לאחר הראיון לרינה מצליח: "מצער לראות שבזמן שראש הממשלה נתניהו שומר על ביטחון ישראל בכל החזיתות ופועל לשמר את שלטון הליכוד, גדעון סער כהרגלו מגלה אפס נאמנות ומקסימום חתרנות."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.