מבוי סתום

לפיד: "נתניהו לא יכול להמשיך להוביל"

תמונה – אלעד מלכה
ח"כ יאיר לפיד ממשיך במתקפה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו: "הייתם נותנים לילדים שלכם להיות בגן שבו הגננת חשודה בפלילים?" - יו"ר מרץ חשף בטוויטר: "עוד 4 כאלה ויש ממשלה, ביבי הולך, ונגמר הסיוט" - צפו

בפוסט שפרסם לפיד כתב: "בנימין נתניהו לא יכול להמשיך להוביל את מדינת ישראל. הייתם נותנים לילדים שלכם להיות בגן שבו הגננת חשודה בפלילים? הייתם שמים את הכסף שלכם בבנק שבו המנהל חשוד שהוא עבריין? פעם שאלו את בגין מהי ההחלטה הכי חשובה שהוא עשה בחייו. הוא אמר, "מנעתי מלחמת אחים". ביבי מנסה לגרור אותנו למלחמת אחים. הוא קורא לאנשיו לצאת לרחובות למרד אלים נגד המדינה. לא ניתן לזה לקרות."

ח"כ ניצן הורביץ חשף כי חסרים עוד 4 חתימות להגיע ל 61 ממליצים על בני גנץ לראשות הממשלה

יו"ר כחול לבן בני גנץ תקף: "אם נתדרדר לבחירות זה יהיה בגלל שוחד, מרמה והפרת אמונים. או במילה אחת – נתניהו"

יועץ ראש הממשלה טופז לוק הגיב בתיעוד: "פעם שאלו את יאיר לפיד למה אתה משקר כל כך הרבה. הוא אמר, ״אין לי משהו יותר טוב להציע״. אביו ז״ל היה איש של אמת:"

הצטרפו אליי לישיבת סיעת כחול לבן בכנסת.

Posted by ‎בני גנץ – Benny Gantz‎ on Monday, November 25, 2019

יעלון תקף: "ביבי, שחרר כבר עכשיו את תנועת הליכוד, כדי שתבחר מנהיג ראוי אחר תחתך. אז נוכל להקים ממשלת אחדות רחבה בראשותו של יו"ר "כחול לבן"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.