פה גדול

השר סמוטריץ': "ביביסטים קפצו לי"

תמונה – הימין החדש
שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' מגיב למתקפה מימין נגד מובילי דעה ועיתונאים מהציונות הדתית שקראו לראש הממשלה נתניהו לפרוש: בעיניי זה דווקא מלמד על בגרות וביטחון עצמי. גאה בציונות הדתית, בתקשורת שלה ובעיתונאיה, ושמח על הזכות להיות חלק ממנה. ביביסטים תקפצו לי."

בציוץ שכתב הבוקר שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' הוא כותב: "מבין שהאופנה כאן בפיד הימין בימים האחרונים היא לתקוף את הציונות הדתית על שהיא יודעת לקיים ועידות מנומסות, לנהל בהן דיונים ענייניים ומכובדים ולהקשיב גם ליריבים בלי להתפרץ לדבריהם, לשמוע ולהעלות גם דעות אחרות לגבי המשך שלטונו של נתניהו במצב המורכב שנוצר בלי להשתיק אף דעה. עוד מוסיף סמוטריץ': בעיניי זה דווקא מלמד על בגרות וביטחון עצמי. גאה בציונות הדתית, בתקשורת שלה ובעיתונאיה, ושמח על הזכות להיות חלק ממנה. ביביסטים תקפצו לי."

אמש תקף העיתונאי שמעון ריקלין את הציונות הדתית שלא מתייצבת להגן על נתניהו: "המאבק ארוך, נוקב ומצריך יכולת עמידה. לכן מצער אותי לראות עיתונאים מהציונות הדתית או אישי ציבור אומרים שנתניהו הפך לנטל. אבל הסקרים האחרונים מלמדים שגוש הימין דווקא מתחזק. כלומר. הדיבורים המיותרים שלהם הם הנטל וההפרעה בדרך לניצחון בבחירות הבאות. כי תמיד הכי חשוך לפני עלות השחר"

עורך מקור ראשון הגיב לריקלין בטוויטר: "כן, ידידי ⁦שמעון ריקלין, אני מודה באשמה: גם אני מחאתי כף אמש בוועידת ⁦מקור ראשון⁩ כשבני גנץ אמר ש״כולנו אחים״. אגב, אפילו כתבתי פעם ספר ששמו ״רק לא מלחמת אחים״. כולי תפילה שעוד השבוע תקום ממשלת אחדות"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.