עוקף סמוטריץ'

לפיד זועם: בן גביר ופרץ התאחדו

תמונה – דוברות
ללא בנט ושקד: הרב רפי פרץ ועו"ד איתמר בן גביר חתמו הבוקר על הסכם איחוד מפלגות וריצה משותפת בבחירות הקרובות. "קוראים לאיחוד הלאומי להצטרף עוד היום" - לפיד: "חרפה על ראש הציונות הדתית" - פוליטי

שר החינוך ויו"ר הבית היהודי, ח"כ רפי פרץ ויו"ר "עוצמה יהודית" עו"ד איתמר בן גביר נפגשו הבוקר וסיכמו על ריצה משותפת בבחירות הקרובות. לפי הסיכום שהתגבש, עוצמה יהודית תקבל ככל הנראה את מקומות 3, 6 ו-9 ברשימה המאוחדת. האם עכשיו השר סמוטריץ' על הצטרפותו לבנט ושקד בימין החדש? ימין וימים יגידו.

יו״ר הבית היהודי השר רפי פרץ מסר: ״יש לנו מחוייבות למחנה הימין, אסור שקולות ימין ילכו לפח. הבחירות האלו גורליות לממשלת הימין ולציונות הדתית. הצורך באחדות היא צו השעה.
אנו מאחדים את השורות ויוצאים יחד קדימה. קורא לשר בצלאל סמוטריץ׳ להצטרף וללכת יחד עוד היום כדי שהפעם תוצאות הבחירות יהיו ברורות.״

יו״ר רשימת עוצמה יהודית, עו״ד איתמר בן גביר, מסר: "אנו שמחים על החיבור שנוצר הבוקר ומביא בשורה למחנה הלאומי. החיבור בין עוצמה לבית היהודי יציל את את הימין ויביא ל-61 מנדטים להקמת ממשלת ימין"

ח"כ יאיר לפיד הגיב בחריפות מספר דקות לאחר פרסום האיחוד: "הריצה של הבית היהודי עם החבורה הגזענית והאנטי-יהודית של ״עוצמה יהודית״ היא חרפה על ראש הציונות הדתית. הם איבדו היום את הזכות לדבר על ערכים יהודיים."

https://twitter.com/yairlapid/status/1207958674678910976?s=20

ח"כ אחמד טיבי הגיב על האיחוד:
"מצא מין את מינו הפשיסטי. הכהניזם בחסות הנאשם נתניהו . רק רשימה משותפת חזקה תיתן מענה לכהניסטים"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.