דרמה פוליטית

מכה לבן גביר: סמוטריץ' חתם לבנט ושקד

תמונה – הימין החדש
רגע לפני שחתם עם הרב רפי פרץ ועו"ד איתמר בן גביר על ריצה משותפת, ביצע ח"כ סמוטריץ' פניית פרסה וחתם עם 'הימין החדש' בראשות בנט ושקד בתמורה למקום השלישי ברשימה - ריקלין: " רוצים שאצטרף יחד עם שרה בק כשחקני חיזוק. אשמח לשמוע את דעתכם"

ראשי מפלגת “הימין החדש”, נפתלי בנט ואיילת שקד, חתמו היום (א׳) עם יו״ר האיחוד הלאומי, השר בצלאל סמוטריץ׳, על ריצה משותפת בבחירות הקרובות.

לאחר שסירב להצטרף לפוליטיקה, פרסם העיתונאי שמעון ריקלין כי הוא שוקל שוב: "חברים יקרים. נטיית הלב שלי הייתה לומר לא וכך עשיתי והעגלה המשיכה בלעדי.
אבל כעת שסמוטריץ הולך עם הימין החדש. פנו אלי שוב עכשיו מהבית היהודי כדי שאעזור להם לעבור ולעזור לגוש הימין לנצח ולמנוע בזבוז קולות. רוצים שאצטרף יחד עם שרה בק כשחקני חיזוק. אשמח לשמוע את דעתכם"

הבית היהודי הגיבו על הנטישה: "נחשף פרצופם האמיתי של בצלאל סמוטריץ ונפתלי בנט – ריסוק הציונות הדתית. נפתלי חוזר לטעות המרה של מועד א׳ ועכשיו הצטרף בצלאל לטעות החמורה. מתחילת הדרך קראנו לאחדות השורות אך הם העדיפו לפצל את המחנה ולפגוע במחנה הימין כולו. פתאום לא מעניין את בצלאל פריימריז פתוחים, התמודדות דמוקרטית או מיזוג מפלגות, אלא רק הכסא החם בימין החדש."

יו״ר הימין החדש, שר הביטחון נפתלי בנט: ״זה יום גדול. איחדנו מחדש את הבית. הובלנו לאחדות גדולה בימין האידיאולוגי ובציונות הדתית – ממסורתיים ועד חרד״לים, מכיפה סרוגה ועד כיפת שמיים, מתל אביב ועד קדומים. אני קורא לידידי הרב רפי להצטרף אלינו מיד למפלגה אחת מאוחדת לניצחון המחנה הלאומי״.

יו״ר הימין החדש, ח״כ איילת שקד: ״אני מברכת על החיבור עם האיחוד הלאומי. בצאלאל סמוטריץ הוא שותף וחבר לדרך. החיבור עימו מאחד את כל זרמי הציונות הדתית והימין החילוני האידיאולוגי ויבטיח הקמת ממשלת ימין יציבה ובטוחה. אני קוראת לבית היהודי להצטרף אלינו״.

יו״ר האיחוד הלאומי, שר התחבורה בצלאל סמוטריץ׳: ״בשבועות האחרונים אנחנו עושים הכל כדי להגיע באחריות אמיתית לחיבורים שיביאו בשורה אמיתית ותקווה לבוחרי הציונות הדתית והימין האידיאולוגי. לשמחתי עשינו הלילה צעד משמעותי וגדול, ובעזרת השם נשלים את האיחוד המלא עם הבית היהודי בשעות הקרובות״

העיתונאי אבישי בן חיים התייחס להחרמת בן גביר: "אם בנט ושקד שמחרימים את בן גביר 'הכבשה השחורה', הולכים לברית עם סמוטריץ 'הבשורה הלבנה', (מתוך הנחה שזה לא מרחיק את פוטנציאל מצביעיהם הליברלים) או אז, איני מוכן יותר לשמוע מאף אדם ישר ביקורת על הצפת תיאורית פוליטיקת הזהויות ולא הכחשות על השפעתה העזה בעיצוב המערכת הפוליטית בישראל."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.