גימיק פוליטי

מייסד טלגראס מתמודד לכנסת

תמונה – facebook
מייסד טלגראס עמוס סילבר, העצור בכלא ניצן לאחר שנעצר לאחר מבצע חובק של עולם של מטרת ישראל, הגיש את מועמדותו לבחירות הקרובות לכנסת, מספר 2 במפלגת "עוצמה ליברלית וכלכלית" - סילבר: "המטרה בהתמודדות היא לשנות את כללי המשחק תוך שימוש בכלים הדמוקרטיים שהמדינה מציעה בצורה לגיטימית."

עמוס סילבר, מייסד טלגראס, שנעצר לאחר מבצע חובק של עולם של מטרת ישראל, הגיש את מועמדותו לבחירות הקרובות לכנסת – המפלגה: לדברי סילבר: "המטרה בהתמודדות היא לשנות את כללי המשחק תוך שימוש בכלים הדמוקרטיים שהמדינה מציעה בצורה לגיטימית."

תעלול בחירות? מועמדתו של סילבר ככל הנראה לא תאושר, כי על פי החוק, נדרש צינון של 7 שנים מאז מעצרו, לאדם שהורשע עם קלון וישב במעצר מעל ל-3 חודשים.

כזכור, עמוס סילבר נעצר לפני כשנה באוקראינה, לאחר שחברו הקרוב שכנע אותו ביוזמת משטרת ישראל להגיע לחתונתו מארה"ב, שם הוא השתקע בשנים האחרונות. סילבר נענה לבקשת חברו ונעצר בידי המשטרה האוקראינית. במהלך הסגרתו הצליח סילבר להימלט מידי השוטרים האוקראינים בשדה התעופה, ונתפס לאחר מכן באומן. הוא נעצר והובא לישראל.

https://www.facebook.com/Buzznet.co.il/videos/480309369216060/

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.