תתגעגעו?

הסוף הפוליטי? סתיו שפיר שוקלת לפרוש

תמונה – ערוץ הכנסת
לאחר הבגידה של חבריה למפלגת "המחנה הדמוקרטי ומרצ" שהתאחדו עם מפלגת העבודה בלעדיה, שוקלת ח"כ סתיו שפיר לקחת פסק זמן מהחיים הפוליטיים ולא להתמודד לכנסת הבאה, כך מדווח העיתונאי יובל קרני - פוליטי

ח"כ אלדד ניב תקף את חבריה למפלגה: "מי ההורים שחינכו אתכם? לפני שלושה חודשים התחננתם אליה לעזוב הכל ולבוא כדי להציל אתכם. ועכשיו אתם זורקים אותה מתחת לגלגלי האוטובוס??? אין הגדרה יותר מדוייקת לבגידה פוליטית ולסובב את הסכין בכל האכזריות בגב, כמו מה שעשיתם לסתיו שפיר."

אמש כתבה ח"כ שפיר לתומכיה: "יום לא פשוט. בשנים האחרונות פעלתי מבוקר עד ערב למען איחוד גדול בשמאל. אבל האיחוד הגדול אמור להיות איחוד של שינוי ושל תקווה. חיבור שמבוסס על הערכים המשותפים, ועל הנכונות להילחם עבורם, ושפורץ את המסגרות הישנות כדי לשים את המחנה שלנו שוב על המפה."

"אסור שהחיבור הזה יהפוך לוויתור. ויתור על המאבק לצדק חברתי ולצדק סביבתי, ויתור על המלחמה בשחיתות, ויתור על המאבק לזכויות אזרח, לשותפות יהודית ערבית. אלה הערכים שהתחייבנו להילחם בעבורם כשהקמנו את המחנה הדמוקרטי, ושאני וחבריי בתנועה הירוקה עושים למענם לילות כימים. איחוד שנראה כמו רשימת סידורי עבודה רק מרחיק את הציבור מהפוליטיקה, בזמן שהמשימה הכי חשובה שלנו היום במחנה שמאמין בישראל – זה לבנות את האמון מחדש. להציע חזון חדש, להציע דרך מרגשת"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.