הלחץ עבד

בן גביר: "השר פרץ תקע לי סכין בגב"

תמונה – עוצמה יהודית
"השר רפי פרץ בגד בי": עו"ד בן גביר מגיב בחריפות לבגידה של רפי פרץ שהפר את ההסכם ברגע האחרון וחתם עם מפלגת 'הימין החדש' יחד עם סמוטריץ' בנט ושקד - מיכאל בן ארי: "לא נמחל לרב פרץ וניר אורבך ויובל צור ושאר הנוכלים. עד סוף הדורות" - חדשות

חבר מפלגת 'עוצמה יהודית' מיכאל בן ארי הגיב: "מי שמצביע לרשימה של נוכלים, הוא שותף לנוכלות. הם ורבניהם! אחד האיסורים החמורים, היא הפרת מילה, לא יחל דברו… וחולדה ובור יעידו!. לא נמחל לרב פרץ וניר אורבך ויובל צור ושאר הנוכלים. עד סוף הדורות. וחולדה ובור יעידו!"

שעה לפני סגירת הרשימות צייץ שר החינוך "מילה זו מילה" ומחק כעבור מספר שניות

כזכור, יו"ר 'עוצמה יהודית' עו"ד איתמר בן גביר הגיב למתקפה של שר הביטחון בנט נגדו: "נפתלי שלום. קראתי את דבריך. הסברתי אינספור פעמים כי אני נגד פגיעה בחפים מפשע. לאור העובדה שגורל עם ישראל וארץ ישראל מונח על כף המאזניים, ועל הפרק סכנה של הקמת ממשלה שתגרש יהודים מהבית, אני מודיע כי לטובת האחדות וניצחון הימין בבחירות אני מסיר את התמונה בסלון. אני קורא לך ולשר סמוטריץ' לגלות אחריות ולהציל את שלטון הימין."

מוקדם יותר הערב פרסם שר הביטחון בנטפוסט בו תקף את נתניהו: "כיושב ראש מפלגת הימין החדש שמתמודדת לכנסת, וכשר החינוך לשעבר של מדינת ישראל, לא אכלול ברשימה שלי מי שמחזיק בסלון ביתו תמונה של אדם אשר רצח 29 איש חפים מפשע. זה כל-כך מובן מאליו, שאני נדהם שאני נדרש להסביר זאת בכלל. דמיינו חבר קונגרס אמריקאי שהיה תולה על קיר ביתו תמונה של מי שרצח עשרות יהודים בבית כנסת בזמן התפילה. זה נשמע לכם הגיוני?", תוהה השר בנט.

בנו מוסיף ומבהיר: "לא אכפת לי כמה ילחצו עליי. זה בכלל לא עולה על דעתי. זה לא יקרה. זו החלטתי הסופית".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.