"מילה זו מילה"

בן גביר חושף: הציעו לי להיות שגריר

תמונה – עוצמה יהודית
יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר חושף במסיבת עיתונאים כי הציעו לו תפקיד שר ואף שגריר, אבל הוא וחבריו החליטו לרוץ עד הסוף עם הסלוגן "מילה זו מילה" - ח"כ מיקי זוהר בתגובה: "עצוב" - התגובות

ח"כ מיקי זוהר מהליכוד הגיב בעצב: "ההחלטה של בן גביר לרוץ פוגעת בסיכוי הימין לנצח בבחירות. התקשורת תחבק אותו והשמאל ימחא לו כפיים משום שבמו ידיו הוא מעניק להם את השלטון. עשרות אלפי קולות ירדו לטמיון, איזה בזבוז. היתה בידיו האפשרות לרדת מההתמודדות בכבוד אך הוא בחר בדרך חסרת אחריות תוך כדי סיכון שלמות הארץ. עצוב."

ח"כ יאיר לפיד הגיב: "אז באיזו מדינה חשובה ביבי תכנן למנות את בן גביר כשגריר? אתם מדמיינים את הכותרות שם? ״ביבי מינה לשגריר אצלנו גזען שתומך ברצח חפים מפשע." האם שום דבר כבר לא קדוש בעיני ביבי חוץ מהחסינות שלו?"

ח"כ בני גנץ הגיב גם הוא: "שבוע שעבר הוא היה מוכן לסחור בביטחון המדינה, עכשיו הוא מוכן להפקיד את יחסי החוץ בידי הכהניסטים. נתניהו חסר מעצורים בניסיון הנואש שלו להשיג חסינות"

לאחר הדיווחים בימים האחרונים על הצעות שונות שהוצעו לאיתמר בן גביר על מנת להסיר את רשמתו, עוצמה יהודית: "מה לא הציעו לי? להיות שר בממשלת ישראל מטעם אחת המפלגות החרדיות, תפקידים בקרן קיימת, בהסתדרות הציונית העולמית, תפקידי כבוד בלשכת עורכי הדין, אחראי על הנגשת מערת המכפלה אפילו תפקיד של שגריר הציעו לי", חשף בן גביר והוסיף: "המשותף לכל התפקידים האלה שזה אחלה תפקידים אחלה כבוד – יש כסא, יש ג'וב אבל דבר אחד אין – אין דרך אין אידיאלוגיה! אין דאגה למדינה! מילה זו לא מילה הבטחה זו לא הבטחה. דברים שרואים משם לא רואים מכאן", הוסיף בן גביר.

עוד הוא הוסיף כי "אף אחד לא הציע לי ולא יציע לי לבטל את הפרוטקשן לחמאס, לבטל את ההסדרה בעזה, לפסול את כל הרשימה המשותפת, אף אחד לא הציע ולא יציע לספח את כל שטחי ארץ ישראל, להפסיק לפנות מאחזים, לדאוג לזהות היהודית של המדינה, לדאוג לחינוך למורשת ישראל, לחזק את חוק מי הוא יהודי, להוריד מיסים, לדאוג לחלשים לנהגי המוניות ולאבות הגרושים, זה לא היה על הפרק. רק ג'ובים וגם הורדת אחוז החסימה שזה נחמד אבל לא בשביל זה אני פועל מגיל 14…."

עוד הוסיף בן גביר במסיבת העיתונאים "מדברים על גוש ימין גוש ימין אבל למעשה אף אחד לא רוצה אותנו! הם רוצים להשתמש ולזרוק רוצים את הקולות אבל אנחנו מבחינתם סוג ב'.

"חברים, האליטה של הציונות הדתית לא פסלה רק את איתמר בן גביר. הם פסלו שמונים וארבעה אלף מצביעים שלא בדיוק נראים כמוהם, עוצמה יהודית לא מייצגת בית מדרש קטן ומתנשא בתוך הציונות הדתית אלא ציבור ענק בעלי כיפות גדולות וקטנות, חילוניים, מסורתיים, עיירות הפיתוח, חרדים עובדים. מבחינתם – כל מי שלא כמוהם פסול".

"נכון אני לא טייס אבא שלי לא רב, ולא נולדתי למשפחת אצולה בהתיישבות, אבל אנחנו לא סוג ב' ודבר אחד אתם יודעים עלינו בעוצמה יהודית, מילה זו מילה, הערב אני מתכבד להודיע לכם בשם מזכירות עוצמה יהודית שאנו רצים עד הסוף, בשביל הערכים, בשביל האמת, בשביל המדינה בשביל עם ישראל בשביל הילדים של כולנו!" סיים בן גביר את דבריו.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!