בדרך לבית משפט

דרמה: נתניהו משך את בקשת החסינות

תמונה – לע"מ
לאחר שניסה בכל האפשרויות למנוע את הקמת את הוועדה שתסיר את חסינותו, הודיע נתניהו מוושינגטון כי הוא מושך את חסינותו, ובכך מתבטל הצורך של גנץ לחזור לישראל. האם יספיק לחזור לפסגה שתתקיים הערב בבית הלבן? כנראה שלא

יועץ ראש הממשלה יונתן אוריך מסביר את החלטת נתניהו למשוך את החסינות ועוקץ את גנץ: ‏"מה שמבאס בלשחק שחמט מול ביבי זה שבסוף אתה מוצא את עצמך בג׳ט לג עם 20 דקות שינה בדרך לדיון בחסינות של חיים כץ, במקום בפסגה מדינית של פעם ב-100 שנה בוושינגטון. אין לו לב לבנאדם"

ראש הממשלה נתניהו מושך את בקשת החסינות: ״לא אתן ליריביי להפריע למהלך ההיסטורי שאני מוביל״ בפוסט שפורסם כעת בחשבון הפייסבוק של ראש הממשלה טוען ראש הממשלה לרדיפה אובססיבית.

"אזרחי ישראל, בשעה גורלית זו לעם ישראל, בעת שאני נמצא בארה"ב בשליחות היסטורית לעצב את גבולות הקבע של ישראל ולהבטיח את ביטחוננו לדורות הבאים, צפוי להיפתח בכנסת מופע נוסף בקרקס הסרת החסינות.

זהו המשך הרדיפה האישית האובססיבית כלפי מצד אנשי "רק לא ביבי". במקום להבין את גודל השעה ולהתעלות מעל שיקולים פוליטיים, הם ממשיכים לעסוק בפוליטיקה זולה שפוגעת ברגע מכריע בתולדות המדינה.

מאחר שלא ניתן לי הליך הוגן, מאחר שכל כללי עבודת הכנסת נרמסו ברגל גסה, ומאחר שתוצאות ההליך הוכתבו מראש ללא דיון ענייני כמתחייב – החלטתי לא לתת למשחק המלוכלך הזה להימשך.

לפני דקות אחדות הודעתי ליו"ר הכנסת שאני מושך את בקשת החסינות. בהמשך אנפץ את כל הטענות המופרכות ותיקי הסרק שהוגשו בענייני. אבל עכשיו, לא אתן ליריביי הפוליטיים להשתמש בעניין זה כדי להפריע למהלך ההיסטורי שאני מוביל.

כפי שעשיתי כל חיי, אמשיך להשקיע את כל כולי למען עתיד מדינתנו ולמענכם, אזרחי ישראל."

ח"כ גנץ בתגובה על הסרת החסינות של נתניהו: "נתניהו הולך למשפט- חייבים להתקדם. בפני אזרחי ישראל ניצבת בחירה ברורה: ראש ממשלה שיעבוד עבורם או ראש ממשלה שעסוק בעצמו. אף אדם לא יכול לנהל מדינה ולנהל במקביל שלושה תיקים פליליים חמורים על שוחד, מרמה והפרת אמונים."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.