יעלון מצייץ

יעלון על נתניהו וריבלין: "מצאו את ההבדלים!"

תמונה – כחול לבן
בכיר מפלגת 'כחול לבן' תוקף הבוקר את ראש הממשלה נתניהו בעקבות הפסטיבל התקשורתי סביב שחרורה של נעמה יששכר מהכלא הרוסי, לאחר שנגזרו עליה 7.5 שנות מאסר בגלל 9 גרם חשיש שנמצאו בתיקה בטיס מעבר לישראל. "מצאו את ההבדלים!" / צפו

בכיר 'כחול לבן' בוגי יעלון תוקף את נתניהו בציוץ שפרסם הבוקר בחשבון הטוויטר שלו: "בזמן שנתניהו עסק בפסטיבל פוליטי מתוקשר סביב חזרת נעמה יששכר הביתה (וטוב ששוחררה ממעצר פוליטי וחזרה), לקח נשיא המדינה ריבלין את משפחות גולדין ושאול לגרמניה, למסע שמטרתו החזרת חללינו ואזרחינו שבידי החמאס. מצאו את ההבדלים!", תקף יעלון. אם שכולה הגיבה ליעלון: "התחננתי לפניך שתפגש איתי בתור אם שכולה ולא הזיז לך כלל. אז עדיף שלא תפצה פה ותהלל. בושה וחרפה היית בתור שר ביטחון."

בפוסט שפרסמה לאה גולדין לאחר נאומו של ריבלין בגרמניה היא כותבת: "נשיא המדינה ריבלין בנאום מרגש ועוצמתי ברייכסטאג בברלין דורש מהממשל הגרמני והקהילייה הבינ״ל לפעול להשבת חיילי צה״ל והאזרחים הישראליים המוחזקים בידי חמאס בניגוד לדין ההומניטארי הבינלאומי. גרמניה היא ציר מרכזי בסיוע ההומניטארי המועבר לחמאס ויש בכוחה לדרוש ולהתנות את השבת הבנים."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.