אין ימין ואין שמאל

יאיר נתניהו: "הנה גנץ מברך את תומכת המחבלים"

תמונה – כחול לבן
בעקבות תגובתו הנחרצת של יו"ר 'כחול לבן' בני גנץ, מפרסם יאיר נתניהו תמונה של גנץ לוחץ יד לח"כ יזבק מבל"ד: "כמי שבמשך שנים פיקד והוביל לוחמים בצה״ל אני קובע-אמירותיה של היבא יזבק שמביעות תמיכה בטרוריסטים, היו צריכות להוביל לפסילתה"

יאיר נתניהו מפרסם ברשת תמונה של יו"ר 'כחול לבן' גנץ לוחץ יד לח"כ יזבק מבל"ד, שקיבלה היום אישור מבג"ץ להתמודד לכנסת הבאה למרות שנפסלה בוועדת הבחירות המרכזית: "והנה גנץ מברך את תומכת המחבלים היבא יזבעק, שאושרה היום ע״י בגץ"

בתגובה לפסיקת בג"ץ כתב גנץ: "כמי שבמשך שנים פיקד והוביל לוחמים בצה״ל אני קובע-אמירותיה של היבא יזבק שמביעות תמיכה בטרוריסטים, היו צריכות להוביל לפסילתה. נכבד את פסיקת בית המשפט שהוא הגורם המוסמך, וכמובן-לעולם לא נשלים עם אמירות הסתה ותמיכה בטרור בכנסת ישראל ונשתמש בכל הכלים שברשותנו בכדי למנוע אותן."

ראש הממשלה נתניהו הגיב: "מהיום בני גנץ יהיה תלוי גם בהיבא יזבק שמהללת מחבלים, כי בלי הרשימה המשותפת אין לגנץ איך להקים ממשלה."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.