זריקת הרגעה

איימן עודה: לא נתמוך בממשלה עם ליברמן

תמונה – אלעד מלכה
מכה לגנץ לפיד: יו"ר הרשימה המשותפת איימן עודה מבטיח שלא יתמכו אפילו מבחוץ בכל ממשלה בה יהיה ליברמן: "המלצנו על גנץ אבל לא שמענו אותנו מדבר נגד הסיפוח או הטרנספר. אין מצב שנתמוך בו שוב אם לא יצא נגד זה". / נתניהו: " לגנץ אין ממשלה בלי המשותפת"

בראיון לגלי צה"ל אמר עודה, כי לא יתמכו אפילו מבחוץ בשום ממשלה שתשב עם ליברמן: "אנחנו נצביע נגד ממשלה שליברמן ישב בה". עוד התלונן עודה על גנץ: "המלצנו על גנץ אבל לא שמענו אותנו מדבר נגד הסיפוח או הטרנספר. אין מצב שנתמוך בו שוב אם לא יצא נגד זה".

בתגובה לשאלה איך יגיעו ל61 מנדטים בלי ליברמן ענה עודה: "תרשום אצלך רינו, אנחנו נקבל 16 מנדטים. כלומר יש 61 ללא ליברמן. אבל לא רק, אנחנו גם רוצים לאתגר, כלומר שהם יפנימו עמוק עמוק מי שהוא בדרך של נתניהו. אין לנו שום דבר משותף עם ליברמן ונצביע נגד כל ממשלה שיישב בה"

ליברמן הגיב: "אפילו לאיימן עודה ברור ש"ישראל ביתנו" היא חומת המגן מפני הגיס החמישי. האופציות של הרשימה המשותפת ברורות…"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.