סקר גולשים

נתניהו דורש: תחשפו את הקלטות "מנדבליט ואשכנזי"

תמונה – עמוס בן גרשום, לע"מ
רה"מ נתניהו מלגלג על יכולות 'הקוקפיט' של 'כחול לבן', ודורש לחשוף עוד לפני הבחירות את כל ההקלטות של "אשכנזי ומדלנבליט": "אני יכול להגיד לך, מה שאני עושה בשעה אחת, הם לא עושים בשנה, הם לא עושים בעשור, הם לא עושים כלום" - בעד או נגד חשיפת ההקלטות? הצביעו בסקר המצורף

שבועיים לבחירות: בראיון לאמיר איבגי נשאל ראש הממשלה נתניהו על האפשרות, כי יצטרך לבלות שעות רבות בחדרי החקירות ולתפקד במקביל כראש ממשלה, ענה נתניהו: "אני יכול להגיד לך, מה שאני עושה בשעה אחת, הם לא עושים בשנה, הם לא עושים בעשור, הם לא עושים כלום"

באשר לטענות של בוגי יעלון כי נתניהו הדליף את ההקלטות כדי לפגוע בכחול לבן הגיב נתניהו: "איזו גאונות מצד בוגי יעלון שמבין שאני מפעיל את רביב דרוקר וברוך קרא, אפשר למות מצחוק, נו באמת"

עוד תקף נתניהו את צו איסור הפרסום על חלק רגיש מהקלטות "אשכנזי ומנדבליט", ודרש לחשוף אותם עוד לפני הבחירות: "הציבור רשאי לקבל את הכל, זה נכון ביחס לכולם, לכל מי שמקולט שם, אשכנזי ומנדלבליט. בבקשה אם אין להם מה להסתיר, יועלי לפרסם את הדברים הללו. צריך להסיר את צוי איסור הפרסום לפני הבחירות זו הדרישה שלי ושל הליכוד… הם אומרים שהכל נבדק ופורסם, לא הכל נבדק, יש שם הקלטות חדשות, אני שמעתי דברים חדשים שלא הייתי מודע להם לא כראש ממשלה ודאי גם לא היום, לא שמעתי את הדברים האלה. הדברים האלה צריכים להיחשף"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.