הארכיון לא שוכח

אאוץ': יועצי נתניהו ולפיד מתגוששים ברשת

תמונה – טוויטר רועי קונקול
יועצו של ח"כ יאיר לפיד, רועי קונקול העלה לטוויטר מספר ציוצים בוטים נגד הציבור החרדי. לאחר הסערה שעורר, התגלה כי הציוצים נשלפו מארכיון הטוויטר של יונתן אוריך, יועצו של ראש הממשלה נתניהו שכתב בעבר: "‏כשהחרדים יהיו פה רוב, אפשר יהיה להגיד קדיש על מדינת ישראל"
.

הארכיון כואב: רועי קונקול דוברו של יאיר לפיד עורר סערה מפוברקת בטוויטר, כשפרסם צייץ סדרת ציוצים בוטים נגד הציבור החרדי. לאחר מכן נחשף, כי מי שאמר את הדברים האלה על הציבור החרדי הוא יועצו הקרוב של ראש הממשלה נתניהו, יונתן אוריך.

יונתן אוריך הגיב לתרגיל שנשלף מהארכיון: "פעם בקריירה קונקול מצליח לעשות משהו וגם זה בזכותי" – גם העיתונאית דפנה ליאל, כתבת חדשות 12, קיבלה על הראש מהיועץ הבכיר: "דפנה, 13 דקות אחרי הציוץ של קונקול את מצייצת כאן ומוציאה פוש על ״הציוץ שחולל סערה והקשר לדוברו של נתניהו״. לפחות תכתבי ״תוכן ממומן״ שלא נחשוב שאת יורדת לכאלה ביבים מרצונך החופשי"

https://twitter.com/jonatanu/status/1230476261698539520?s=20

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.