פוליטיזציה בצה"ל

מאות טייסים לשעבר בעצומה נגד נתניהו

תמונה – קובי גדעון, לע"מ
540 טייסים ונווטים, לוחמי צוות אוויר לשעבר, פנו במכתב לחברי הכנסת ולריבלין, שלא יאפשרו לנאשם בעבירות חמורות של שחיתות לקבל מנדט להרכבת ממשלה. "אין מצב בו נאשם בעבירות חמורות של שחיתות שלטונית יקבל מנדט להקים ממשלה ולשלוט"
עצומה נגד נתניהו / מתוך הטוויטר של נדב אייל

פנייה חדשה לנשיא המדינה ולחברי הכנסת: 540 טייסים ונווטים לשעבר פנו במכתב לחברי הכנסת ולנשיא המדינה ריבלין, שלא יאפשרו לראש הממשלה נתניהו לקבל את המנדט להרכבת הממשלה, בגלל החשדות נגדו לשחיתות חמורה. "לכל נאשם עומדת חזקת החפות. ייאבק על חפותו בבית המשפט, ואם ייצא זכאי, ישוב ויתמודד לכל תפקיד בחברה החל במקום עבודה וכלה בממשלת ישראל"

עורך עיתון 'מקור ראשון', חגי סגל הגיב: "כשם שלא יעלה על הדעת להתרגש מעצומת לוחמי גבעתי לשעבר בענייני מוסר ופוליטיקה כך לא יעלה על הדעת לייחס חשיבות מוסרית יתרה דווקא לעצומת טייסים בנדון"

ינון מגל הגיב בציוניות לעיתונאי נדב אייל שפרסם את הידיעה: "וואו. טייסים ונווטים שמאלנים. חתמו על עצומה נגד מנהיג הימין. ועוד נדב אייל מפרסם אותם. איך נעמוד בזה? אולי נשתה משהו ונרגע"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.