"נאום העגבניות"

גנץ מגיב בחריפות לנתניהו: "עליי לא מאיימים"

תמונה – כחול לבן
יו"ר 'כחול לבן' ח"כ גנץ תוקף בחריפות את ראש הממשלה נתניהו על המתקפות נגדו בפרשת הסרטונים המביכים והקלטות "אשכנזי מנדלבליט". בנאומו הבטיח גנץ לחזק את התשתיות הלאומיות: "תראו מה קורה עכשיו עם נגיף הקורונה, עוד שלושה חולים בטורקיה, ותראו מה קורה לעגבניות שהתחילו להביא משם"

יו"ר כחול לבן מגיב במתקפה חריפה על ראש הממשלה נתניהו, בעקבות הדיווחים והרמזים שמופצים ברשתות החברתיות על התכנים שיש לאיראנים מהפלאפון של גנץ: "אני מוטרד מבעיות הביטחון שלנו ויודע לטפל בהן. אך מה שמדאיג אותי זה לא חיזבאללה ולא איראן, מה שמדאיג אותי זה איך לא נתפרק כחברה ובזה אעבוד. התקופה הזו בסוף תגמר, ואנחנו נצטרך לחיות ביחד. אני מתכוון להקים קבינט פיוס שלא עולה כסף אבל דורש תשומת לב מנהיגותית-אותה אני מתכוון להשקיע."

"נתניהו – אתה מרעיל את ישראל. תבין – עליי לא מאיימים. לא חמאס, לא חיזבאללה ולא איראן. אז בטח שלא אתה. אז אני לא מדבר כמוך-ביג דיל. בזמן שאתה לקחת שיעורי משחק בניו יורק אני הגנתי על המדינה הזו. ובניגוד אליך אני עדיין מבקש לעשות זאת. אנחנו מכירים את שיטת נתניהו."

גנץ ממשיך ותוקף: "בנית והצמחת סביבך תרבות של פשע. תרבות של שוחד, מרמה והפרת אמונים. ובשביל מה? כדי שבן דודך, ירוויח מיליונים מהצוללות? כדי שאתה תרוויח מיליונים מעסקת המניות? היום אנחנו מגלים שאתה מפעיל את שר המשפטים, כדי לקבור את הפרשה עד הבחירות. רק כדי להימלט ממשפט ולהעביר את חוק ההימלטות."

"לקחת את תנועת הליכוד המפוארת והפכת אותה לתיאטרון הלאומי. מדי יום אני שומע את חבריך לליכוד, שהפכו לשטיח תחת רגליך, מקריאים סיסמאות הזויות ושקריות. אני בטוח שהם מתביישים. אתה מאלץ אותם להתנהג כחבורה של פחדנים! גנרלים ואנשים ראויים הפכו בובות בצבא של הנאשם בשוחד, מרמה והפרת אמונים."

מהליכוד נמסר בתגובה: "גנץ נראה מאוד לא רגוע הערב. אנחנו קוראים לו להירגע, לשתות כוס מים ולהגיע לעימות. לא להתבכיין ולא להשתולל. פוליטיקה זה תחום קשה, תפקיד ראש ממשלת ישראל – קשה הרבה יותר. נראה שגנץ פשוט לא יכול"

https://www.facebook.com/BeGantz/videos/625108828270784/?t=79

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.