לחץ בכחול לבן

המגמה נמשכת: גוש הימין קרוב לניצחון

תמונה – הליכוד
אפקט החקירות נגד 'המימד החמישי' והקלטות אשכנזי: מסקר חדש שמפרסם מכון הסקרים 'דיירקט פולס' עולה, כי גוש הימין ממשיך לגדול, כחול לבן וליברמן ממשיכים בהתרסקות - הסקר המלא

גוברים הסיכויים שראש הממשלה בנימין נתניהו יצליח להקים ממשלה יחד מפלגות הימין שנושקות לפי הסקר החדש ל 61 מנדטים. מסקר חדש שמפרסם מכון המדגם 'דיירקט פולס' עולה, כי המגמה משבוע שעבר נמשכת, וגוש הימין ממשיך לעלות ומתקרב ל 61 מנדטים ללא ליברמן שמתרסק.

תוצאות הסקר המלא

הליכוד 35

כחול לבן 33

הרשימה המשותפת 13

העבודה 9

ש"ס 9

יהדות התורה 8

ימינה 7

ליברמן 6

עוצמה יהודית 0.96%

לסיכום: גוש הימין 59 – גוש השמאל 55

בעקבות הירידה בסקרים כתב השבוע לפיד בעמוד הפייסבוק שלו: "הסקרים של אתמול הם לא איתות אזהרה, הם סירנה. כל סמני האזהרה שם. גם כל התלונות. אני מקבל הכל. על הקמפיין, עלינו. בואו נבעט בעצמנו עד שיכאב באמת, אבל מה זה משנה לעזאזל? זה מה שאנחנו רוצים לעשות עכשיו? להאשים אחד את השני? כי אם ביבי ינצח יהיה לזה זמן. המון זמן. ארבע שנים ארוכות באופוזיציה דועכת, שתושתק באלימות בזמן שהדמוקרטיה הישראלית תחוסל. היועץ המשפטי יודח, פסקת התגברות תפרק את בית המשפט העליון, חוק צרפתי יעבור ותם הטקס. זו התוכנית. אין לביבי אחרת. מעולם לא היתה." כותב לפיד

יו"ר רשימת עוצמה יהודית, עו"ד איתמר בן גביר, תוקף את ראש מכון הסקרים 'דיירקט פולס' מומו פילבר, בעקבות הסקר שפירסם מוקדם יותר היום. "הסקר של דיירקט פולס אמין בערך כמו שברוך מרזל יפתח מחר מכון סקרים ויתחיל לסקור את ימינה. מעבר לכך שפילבר הוא עד מדינה שמכר את נתניהו, הרי שהוא עבד עד לא מזמן באופן צמוד עם נפתלי בנט ואמינות הסקרים שלו שווה כקליפת השום, כאשר כעת הוא מנסה למכור גם אותנו".

עוד אומר בן גביר: "זאת כבר תקופה ארוכה שפילבר נלחם בעוצמה יהודית ומציג פייק סקרים. כולנו זוכרים את הסקר שפרסם פילבר בבחירות מועד א' בו הוא העניק 14 מנדטים לימין החדש, כאשר בפועל בנט ושקד לא עברו את אחוז החסימה".

בן גביר מוסיף: "חבל שפילבר לא טורח לכתוב גילוי נאות בכל סקר אותו הוא מפרסם, כי מי שעומד מאחורי הסקרים, היה אחד מיועציו של נפתלי בנט בבחירות סבב א' במיזם הכושל של הימין החדש, שבגללו עד היום לא קמה ממשלת ימין"

הסקר נערך על ידי חברת Direct Polls LTD בניהול שלמה פילבר. בתאריך ה- 26 בפברואר 2020 בשעות הערב, באמצעות מערכת דיגיטלית בקרב 2,983 משיבים מהאוכלוסייה הבוגרת בישראל (18+), הכוללים בתוכם את החברה הערבית (371), החברה החרדית (581) ויוצאי ברה"מ לשעבר (305) תוך מתן משקלים מתאימים. טעות הדגימה הסטטיסטית 2.1%+- בהסתברות של 95%.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.