ההצגה נחשפת

היועץ של גנץ הוקלט: "הוא מסוכן לישראל"

תמונה – כחול לבן
העיתונאי עמית סגל חושף הערב בערוץ 12, הקלטה דרמטית בו נשמע ישראל בכר, יועצו האסטגרטגי של יו"ר 'כחול לבן' ח"כ בני גנץ, ומיוזמי מפלגת הגנרלים, מתבטא בזלזול ומזהיר אם גנץ יהיה ראש ממשלה: "הוא טיפש מטופש. הוא סכנה למדינת ישראל" - לפיד: "כשביבי קרס מול הלחץ בני היה האיש הכי קר רוח בחדר"

בהקלטה שפורסמה הערב במהדורה המרכזית בערוץ 12, נשמע יועצו הבכיר של יו"ר כחול לבן מתבטא בזלזול ובחריפות נגד ח"כ בני גנץ: "הוא טיפש מטופש. הוא סכנה לעם ישראל, לא אמיץ לתקוף באיראן. ח"כ עומר ינקלביץ (כחול לבן) אומרת עליו שהוא חלש וטיפש."

יאיר לפיד צייץ בתגובה להקלטות: "ישבתי לילות ארוכים בקבינט בזמן מלחמה גם עם ביבי וגם בני. כשביבי קרס מול הלחץ בני היה האיש הכי קר רוח בחדר. כל היתר רכילות."

מכחול לבן נמסר בתגובה לחשיפת ההקלטות: "צר לנו כי תעשיית השקרים מבית היוצר של נתניהו ממשיכה לפעול גם הערב. אם יהיה לנאשם נתניהו מנדט אחד יותר – הוא ישאר. הבחירה היא בין כחול לבן לארדואן."

השרה רגב הגיבה: "חשיפה של עמית סגל: ישראל בכר היועץ הקרוב ביותר לבני גנץ, נשמע בהקלטה לפני מספר ימים מודה שגנץ הוא אדם חלש ושהוא סכנה לעם ישראל. ראו הוזהרתם – לא מהמרים על המדינה"

בראיון לגלי צה"ל תקף גנץ את נתניהו על רמיזות על סרטונים מביכים: "הטלפון שלי מאובטח, מוגן ולא פרוץ. הכל שקרים על סרטונים שלא קיימים. אם הייתי סחיט – לא הייתי בפוליטיקה. גם אני יכול לשלוח חוקר פרטי על משפחת נתניהו, אבל לא אעשה זאת"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.