מילה זו מילה

סופי: בן גביר לא פורש ויתמודד לבחירות

תמונה – עוצמה יהודית
שעות לפתיחת הקלפיות: יו"ר עוצמה יהודית עו"ד איתמר בן גביר הודיע במסיבת עיתונאים דרמטית, כי מפלגתו לא פורשת מהמירוץ לכנסת: "אנחנו כאן כדי להישאר" / בחירות

בנאומו האשים בן גביר את נתניהו ומפלגות הימין והכריז כי מפלגתו תתמודד עד הסוף: "הערב הזה הוא לא קל לי ולכל אנשי עוצמה יהודית. אבל הערב הזה הוא נאום ניצחון. ניצחון הדרך על העסקנות הפוליטית. ניצחון הערכים ניצחון האמת על השקר. זה לא סוד שניהלנו משא ומתן עם כל המפלגות שטוענות שהן מפלגות ימין."

"עד לפנות בוקר ישבתי עם נציגי הליכוד ואמרתי להם, תנו לנו אידאולוגיה, תנו לנו את מה שהוא לא הבטחות על הקרח כמו פינוי חאן אל אחמר עוד חודש וחצי. אגב, נתניהו הבטיח לפנות את חאן אל אחמר לפני ארבעה חודשים, שלושה חודשים, חודשיים. אז הבטיח."

"אנחנו אמרנו שוב ושוב! אנחנו מדברים רק בשפה אידאולוגית! אבל הם לא מסוגלים אפילו להצהיר על מדיניות ימין, אלא הבטיחו שוב ושוב את מה שכבר הבטיחו שוב ושוב. גם ג' אותו הדבר, רק דיבורים על יחידות מימון ועוזרים פרלמנטריים, אבל גם הם לא הסכימו לשום דבר אידאולוגי. למעשה, אף אחד בממשלה הזו לא הסכים לרגע למדיניות ימין. הם לא הסכימו לשנות את הוועדה למינוי שופטים. לא הסכימו להפסיק את תשלום הפרוטקשן לחמאס. לא הסכימו שאנחנו נהיה בעלי הבית במקום הקדוש ביותר לעם היהודי, בהר הבית, וכמובן שלא הסכימו להתחייב שלא יקימו מדינה פלסטינית."

"הערב הזה יש לי אמירה ברורה לכל אותם פוליטיקאים שטוענים שהם ימין, נתניהו, בנט, גפני, ודרעי: אני לא פוליטיקאי. אני לא מייצג כיסאולוגיה, אני מייצג דרך. היועצים הקרובים שלי המליצו לי לפרוש הערב. אמרו לי להישאר עם קהל התומכים של שמונים וארבע אלף. אבל אנחנו בפוליטיקה כדי לקדם את הדרך שבה אנחנו מאמינים, וכדי לשמור עליהם בימין. אמרנו וצדקנו לאורך כל השנה האחרונה: בלי עוצמה יהודית זו לא תהיה ממשלה ימנית. אם אפילו להצהיר על מדיניות ימין הם לא מסוגלים, אתם יכולים לנחש מה יקרה בממשלה הבאה אם אנחנו לא נהיה שם."

לסיום אמר בן גביר: "רבותי, אני יודע שגם בליכוד גם בימינה וגם בג' יש קמפיין מזוייף, מוציאים מודעות מזוייפות שפרשנו – אז זהו שלו, אנחנו כאן, כדי להישאר. אני יודע שיש קמפיין הפחדה שעכשיו יעלה אחמד טיבי וכדומה, אבל אין שום תרחיש כזה. אז נכון. לפי הסקרים אנחנו לא עוברים את אחוז החסימה, אבל לפי כל הסקרים אנחנו עומדים על שנים וחצי מנדטים, ולפי כל הסקרים אי אפשר להרכיב ממשלה בלעדינו."

"הבטחנו כל הדרך: מילה שלנו זו מילה. קיבלנו הערב את דעתו של הרב דב ליאור שליט"א שהורה לנו להמשיך בריצה, כדי שהאמת תנצח. לכולם ברור: זה או ממשלה עם עוצמה יהודית, או בחירות בפעם רביעית."

בהודעה שמסר הבוקר עו"ד איתמר בן גביר הוא תקף את נתניהו על הסיכומים האחרונים שהפרו לטענתו: "נתניהו מסכל שוב את ממשלת ה-61, ועושה רושם שהוא מעוניין בממשלת אחדות עם גנץ ולא בממשלת ימין. את נתניהו לא מסוגל לעשות את הדברים הללו אזי שהוא לא רוצה באמת לממש מדיניות ימין ועוצמה יהודית חייבת להתמודד כדי לשמור על הליכוד בימין".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.