יום הבוחר

גנץ מגיב: "הקלטות, מניפולציות, ורוע, ושיסוי ופיוס"

תמונה – כחול לבן
יו"ר 'כחול לבן' ח"כ בני גנץ הגיע לצהביע בקלפי יחד עם רעייתו רויטל, לאחר מכן התייחס ברמז להקלטות החדשות שחשף אמש העיתונאי בועז גולן: "לצערי, עד הבוקר הזה אנחנו ממשיכים לשמוע שקרים נוראיים מבית היוצר של נתניהו, הקלטות מניפולציות, ורוע, ושיסוי ופיוס" / יועצו של נתניהו: "איש מדהים" / צפו

יו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ הצביע הבוקר בראש העין ביחד עם אשתו רויטל: "בימים האחרונים כולנו נחשפנו לשקרים נוראיים, הקלטות ומערכת שמנסה לשסות אותנו אחד בשני. אני מקווה שביום הזה נתחיל בתהליך של ריפוי ושנתחיל לחיות אחד עם השני ביחד." יועצו של נתניהו יונתן אוריך הגיב: "איש מדהים"

כזכור, אמש חשף העיתונאי בועז גולן הקלטות חדשות ומביכות, בו נשמע יועצו האסטרטגי שלח"כ גנץ שפוטר, מספר על מעללי גנץ לכאורה: "כל התקשורת יודעים שהוא נואף גדול. כל הכתבים יודעים שיש לו מאהבת באמריקה. כל הכתבים יודעים, יש להם חומר עליו, כל רשתות התקשורת הבכירות יודעות עליו"., נשמע בכר מספר לרב גיא חבורה.

מכחול לבן נמסר בתגובה לאתר 0404: "עלילות הדם של חיילי ראש המאפיה נתניהו ושלוחיו חצו כל קו אדום בהפצת שקרים. על פרסום הכזב הזה תוגש תביעה על סך 2.5 מיליון ש"ח".

חייבים להתקדם! יצאתי להצביע, עכשיו תורכם.אם הוא יקבל מנדט אחד יותר, הוא יישאר!

Posted by ‎בני גנץ – Benny Gantz‎ on Sunday, March 1, 2020

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.