לא מפסיד

יעלון: "אין לנאשם נתניהו יכולת להקים קואליציה"

תמונה – כחול לבן
בכיר 'כחול לבן' בוגי יעלון מגיב לכישלון מפלגתו ותוקף את ראש הממשלה נתניהו: "גם אחרי קמפיין נבזי, שקרי ושפל, נכון לעכשיו, אין לנאשם נתניהו יכולת להקים קואליציה"

שידור חי מנאום הכישלון של בכירי כחול לבן

בפוסט שפרסם יעלון הוא תוקף את נתניהו ומקווה להחזיר את המדינה לשפיות: "גם אחרי קמפיין נבזי, שקרי ושפל, נכון לעכשיו, אין לנאשם נתניהו יכולת להקים קואליציה. ׳כחול לבן׳ קמה כדי להחזיר את המדינה לשפיות, לערכים שגדלנו וחינכנו לאורם. לכן, אנחנו מגובשים ונחושים להמשיך בדרך, עד להשגת המטרה, גם אם הדרך ארוכה היא."

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן התייחס לתוצאות הבחירות ולא פסל את הרשימה המשותפת: "‏אני רוצה להודות לכל המצביעים אשר הביעו אמון בישראל ביתנו פעם נוספת והצביעו ל'. עדיין לא ברור איזו ממשלה תקום, אבל חשוב לי להבהיר שתי נקודות: 1. בחירות חדשות לא תהיינה 2. לא נצטרף לשום ממשלה בראשות נתניהו ובהשתתפות ש"ס ויהדות התורה"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.