צפו בהבדלים

הרשת מגיבה: גנץ שכח את רעייתו רויטל

המועמדים לתפקיד ראש הממשלה של ישראל נשאו נאומים לאחר פרסום תוצאות המדגמים. יו"ר 'כחול לבן' גנץ שנאם ראשון, שכח להזכיר ולהודות לרעייתו רויטל שעמדה בצד ודמעה. נתניהו חגג 29 שנות נישואין בנשיקה פומבית לעיני האלפים / צפו בהבדלים

העיתונאי החרדי אבי מימרן צייץ והשווה: "משהו שולי, אבל אומר קצת על אנשים שעובדים קשה 24/7. לא משנה מה דעתכם על שרה נתניהו, אבל ביבי תמיד איתה בפרונט, מודה לה, ומכבד. דרעי הודה לנשים הצדקניות של כל פעילי שס, בנט הודה לרעיתו. גנץ נאם הערב ואפילו לא הזכיר אותה."

נתניהו מודה לרעייתו בנאום הניצחון: "לפני שלוש שעות חגגנו יום נישואים 29. איזו מתנה יפה הבאתם לנו. היום הוא יום לידתו ופטירתו של משה רבנו והיום גם יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל שמקום קבורתם לא נודע. אנחנו מחבקים את משפחותיהם, ונמשיך לעשות הכול כדי להחזיר את הנעדרים והשבויים הביתה"

יו"ר 'כחול לבן' ח"כ גנץ נשא נאום כישלון ושכח ככל הנראה להזכיר ולהודות לרעייתו רויטל שעמדה מהצד ודמעה בנאומו.

תודה ללמעלה ממיליון אזרחי ישראל שהצביעו עבורנו- מוזמנים להצטרף לשידור החי:

Posted by ‎מפלגת כחול לבן‎ on Monday, March 2, 2020

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.