או ביבי או טיבי

דרמה: ליברמן תומך בחוק נגד נתניהו

תמונה – ישראל ביתנו
אביגדור ליברמן הודיע על תמיכה בחוק שימנע מנתניהו להקים ממשלה. ח"כ עופר שלח מ'כחול לבן' תקף את מצביעי הליכוד: "יש רוב בכנסת החדשה בעד מדינת ישראל ונגד מדינת נתניהו. אנחנו נפעיל אותו בלי היסוס" / ינון מגל: "ליברמן מסוכן לדמוקרטיה"

יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן הודיע על תמיכתו בחוק שימנע מראש ממשלה עם כתב אישום לקבל את המנדט להרכיב ממשלה: "בישיבת הסיעה שהסתיימה כעת הוחלט לפעול לקידום שני חוקים. הראשון חוק המגביל כהונת ראש ממשלה לשתי קדנציות. השני חוק המונע מח"כ שעומד נגדו כתב אישום להיות מועמד להרכבת ממשלה", נמסר בהודעת המפלגה.

כזכור, בעבר התנגד ח"כ ליברמן לחוק שימנע מנאשם להרכיב ממשלה: "מדובר בחוק פרסונלי, גישה שאנו בישראל ביתנו מתנגדים לה באופן עקרוני". העיתונאי ינון מגל תקף את ליברמן: "חוק פרסונאלי. שימנע מנתניהו להרכיב ממשלה. שיעבור בקולות ישראל הראשונה. הערבים וליברמן שטוף השנאה האישית. הוא מסוכן לדמוקרטיה"

בכיר 'כחול לבן', ח"כ עופר שלח תקף בחריפות את מצביעי "מדינת נתניהו", ומודיע כי בכוונת מפלגתו לנסות ולקדם את יוזמת החקיקה למרות התנגדות גוש הימין: "האמירה של נתניהו אתמול, לפיה הוא ניצח בבחירות כי את הרשימה המשותפת לא סופרים, היא הכרזת המלחמה הרשמית שלו על מדינת ישראל היהודית והדמוקרטית. יש רוב בכנסת החדשה בעד מדינת ישראל ונגד מדינת נתניהו. אנחנו נפעיל אותו בלי היסוס כדי להכריע את המערכה על דמותה של המדינה שלנו.", כתב שלח בתגובה לטענות של הליכוד על חקיקה פרסנואלית.

ח"כ מיקי זהר הגיב לח"כ שלח: "יש להוקיע את דבריו של עופר שלח שמרשה לעצמו לקרוא ל 2 ורבע מיליון איש – אזרחי ״מדינת נתניהו״. הוא עושה זאת משום שמבחינתו הם כבר לא אזרחי ישראל מהרגע שהם תומכים ברה״מ שעשה לא מעט למען המדינה, בטח שקצת יותר משלח ולפיד. עופר, אתה צריך להתבייש בדבריך המתנשאים כלפי שני שליש מעם ישראל."

באשר לבחירות נוספות צייץ ח"כ אחמד טיבי: "מועד א׳ – 10 מנדטים מועד ב׳ – 13 מנדטים. מועד ג׳ – 15 מנדטים. אתם באמת רוצים מועד ד׳? תפדלו.. تفضلوا.."

בראיון ל"כאן" חדשות, אותת הבוקר יו"ר הרשימה המשותפת איימן עודה ליו"ר 'כחול לבן' ח"כ גנץ: "כרגע עם הגישה של גנץ של רוב יהודי וסיפוח חד צדדי – אין לנו על מי להמליץ לנשיא. אם יהיה שינוי אחרי הבחירות בכיוון של שלום ושוויון, נבחן את עמדתנו". עוד אמד עודה במסר ששיגר אמש לנתניהו: "ביבי אני אלמד אותך מהי דמוקרטיה. היא שלטון רוב האזרחים, לא רוב היהודים. תארוז חפצים אתה בדרך הביתה"

כזכור, מספר ימים לפני הבחירות התראיין יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן לאתר ynet ואמר: "גנץ עדיין לא בשל, והיחידי שמסוגל לעמוד מול נתניהו בזירה הפוליטית זה רק אביגדור ליברמן"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.