הפספוס של גנץ

עמית סגל: "זה עוד עשוי להתברר כטעות חייו של גנץ"

תמונה – כחול לבן
סערה פוליטית לאחר שליברמן הודיע כי יתמוך בחוק נגד שימנע מנתניהו להקים ממשלה / העיתונאי עמית סגל: "מעבר לבעייתיות המשפטית והמוסרית בחקיקת יסוד רטרואקטיבית, זה עוד עשוי להתברר כטעות חייו של גנץ" / ואיך הגיב סגל לטענות כי הוא "שופר של ביבי"? צפו בראיון לאילנה דיין

העיתונאי עמית סגל מגיב ליוזמת החקיקה של 'כחול לבן' ליברמן והמשותפת שתמנע מראש הממשלה נתניהו להקים ממשלה: "מעבר לבעייתיות המשפטית והמוסרית בחקיקת יסוד רטרואקטיבית, זה עוד עשוי להתברר כטעות חייו של גנץ. אם הימין ישיג שוב 58 ולא יוכל לשנות את החוק, במקרה כזה מישהו אחר מהליכוד יקבל את ההרכבה. מיד יהיה לעבודה, ליברמן או חלקים מכח״ל תמריץ להצטרף אליו, וגנץ יאבד כל סיכוי להיות רה"מ. משונה."

בכיר 'כחול לבן', ח"כ עופר שלח על קידום החקיקה נגד נתניהו: "האמירה של נתניהו אתמול, לפיה הוא ניצח בבחירות כי את הרשימה המשותפת לא סופרים, היא הכרזת המלחמה הרשמית שלו על מדינת ישראל היהודית והדמוקרטית. יש רוב בכנסת החדשה בעד מדינת ישראל ונגד מדינת נתניהו. אנחנו נפעיל אותו בלי היסוס כדי להכריע את המערכה על דמותה של המדינה שלנו", כתב שלח בתגובה לטענות של הליכוד על חקיקה פרסנואלית נגד נתניהו.

לאחר העימות באולפן בעקבות חשיפת "הקלטות בכר", שוחח הבוקר עמית סגל עם אילנה דיין בגלי צה"ל, והגיב לטענות נגדו כי הוא שופר של ביבי: "יש כאלה שמנסים לחסל את התופעה המסוכנת של דעות אחרות, הם שוכחים שאת הממשלה היחידה שהייתה יכולה להיות לנתניהו בשנה האחרונה, אני חיסלתי כשחשפתי את ההצעות של נתניהו לאבי גבאי וטל רוסו".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.